Vi som plussat efter IVF hösten 2016
Vad bra att Du fixade tråden. Men tror den ligger fel. Svår o hitta den borde ligga på ivf tror ja. Hehe kanske går ändå
Vad bra att Du fixade tråden. Men tror den ligger fel. Svår o hitta den borde ligga på ivf tror ja. Hehe kanske går ändå
Jag tror vi alla är skit rädda för allt möjligt som hänt oss och det är bara mänskligt. Jag är rädd för allt som kan gå snett i stort sätt för de känns som har det inte hänt ännu så ska de väl hända snart lol.
För övrigt har ja mensvärk då o då o ömma bröst, och illamåendet kryper fram mkt tidigt denna gång speciellt för vissa lukter.
Bra tråd, jag hoppar in här jag med! Är i vecka 6+1. Fått tid för vul i v 7+1 men tyvärr kan inte min man följa med då, så jag får gå själv. Mår bra, men illamående som kommer och går och enormt trött. Har inte haft någon blödning än men är väldigt rädd för MA och ex...
När har ni vul? Vi har vul även nästa fredag hos barnmorskeavdelningen. Sedan den 7 nov på kliniken, känns skönt att ha några vul inbokad.
Tidigast ska de stå så klart.
Ja tar crinone x1, och vi kom överens att ja skulle ta till det tidiga ul o sen därefter se om ja ska fortsätta. Eftersom ja fick MF så "sent" sist vill ja helst fortsätta till v12 faktist om ja kommer så långt så klart.
Hur går det med kosten för er del?
Har inte känt mig svullen alls men idag fått rejäl mensvärk till höger. Känns inte så bra
Tjejer idag är jah så orolig så jag håller på bli galen. Jag åt korv som inte hade gått ur datum men efter jag stekt det o lagat makaroner till och ketchup så märkte jag att den luktade surt, usch får panik har fått för mig att ja har fått listeria nu, så just nu orkar jag inte med mig själv och det ända ja tänker är att ja inte klarar att vara så här orolig i 9 månader, hur klarar folk att vara gravida vartannat år, känns som ja kommer få psykos.
Förlåt för mitt gnäll.