klyban skrev 2016-11-23 20:21:53 följande:
Jo, lite korkad var du nog.
Men samtidigt är denna typ av människor mycket duktiga på att manipulera.
med tanke på beteende så har han helt säkert någon diagnos eller misstänkt sådan och bokstavsdiagnos känns rätt troligt.
Så du måste inse att allt som kommer ur denna mun är rent skitsnack i ett enda syfte att snacka ner dig och få som den vill ett tag.
Om det är sex, pengar eller nått annat vet jag inte, men du borde veta detta nu när det blev som det blev.
Hur många dagar höll det då innan det börja bli konstigt?
Eller startade detta direkt?
Och nästa gång du kommer tillbaka till denna situation, så kom nu förtusan ihåg hur illa det blev nu och alla andra gånger.
Så du slipper slösa bort mer tid på denna loser.
Hahaha ja jag ska försöka.
Hmm ja du, han kom hit och vi pratade lite.
Han snacka om att han ville göra "rätt" för sig och att hans känslor inte förändrats.
Sedan började det bli massa strul, hans rumskompis va skyldig ngn pengar och drog in han i allt samtidigt som han inte tog några droger. Och då kände han ju av ångesten över att detta va farliga människor.
Han hade inga pengar så han sålde möbler i sitt hem för att åka å träffa mig och han fick inte en krona av mig.
Tror att vi va inne på tredje veckan när JAG fick mig ett psykbryt och bad honom dra av ren rädsla för att bli dumpad, sedan gick det ett par dagar och jag ringde honom för att be om ursäkt och då va han inte alls säker längre på vad han ville, han va så stressad över det här med pengarna och hundra andra grejer att han inte ens haft mig i tankarna typ.
Och detta kommer från killen som inte kunde leva utan mig och va så glad att han fått möjligheten att få bli min igen....
så att det slutade med att jag skicka ett sms där jag förklarade att han bara kunde bekräfta att han ville gå vidare så blev allt så, men att va feg å inte säga ngt inte är ok.
Då svarade han "va?, så är det inte alls.
Men jag har så jävla ont i käken, för den har låst sig så nu är jag påväg till käklirurgen på Sahlgrenska.
Och på det svarade jag inte och han har inte hört av sig.
Så ja, över är det definitivt.
Fattar ingenting, orkar inte ens bry mig, fast ändå så gör man ju det.
Han är nog inte redo att bygga upp ett liv med mig, lättare att träffa någon som inte vet ett skit och bara kunna ljuga ihop ngt.
Äsch helvetesfan för kärlen haha