Hur ska vi förhålla oss till porr?
Sedan skulle jag tro att han tittar på helt andra saker än vad du tror då du inte är hemma.
Nu pratar vi ju om normal porr inte förbjuden porr.
Så du är aldrig hemifrån eller går och lägger dej före honom?
Jag vet bara att 65% av alla män (55% av kvinnorna) tittar kontinuerligt på porr och 97% av männen (kvinnor ?) tittar då och då.
Så du förbjuder din man att titta på porr, när han onanerar?
Nej jag år inte intresserad av "vad din man tycker/anser/etc", utan DU.
Då min följdfråga baseras på frågan som var ställd till DIG från "Anonym(Man i kalasbyxor)" i hans inlägg #195.
Det är upp till varje individ att sätta sin egen toleransgräns. Om någon i ett förhållande inte är ok med att partnern kollar porr så är det bara att acceptera för den andra parten. Sedan är det upp till varje individ att acceptera - och då finns tre vägar att gå för den som gärna vill kolla porr:
Avsluta förhållandet, helt enkelt säga att man inte accepterar villkoren.
Sluta kolla porr. (Vilket är väldigt svårt för många.)
Låtsas sluta kolla porr och fortsätta i smyg.
Vilket alternativ man väljer är upp till var och en. Jag tror att dom flesta väljer alt. 3. Då får man äta upp kakan men ändå ha den kvar. Jag misstänker att vi är ganska många som återfinns i den gruppen.. Många väljer nog en medelväg - man tar aldrig upp frågan utan kollar i smyg från början för att undvika diskussionen öht. Då behöver man heller inte ljuga eftersom diskussionen aldrig kommer upp - alla blir nöjda.
Hon tyckte inte om det för 25 år sedan. Jag vet inte vad hon tycker nu, hon har blivit betydligt mer sexliberal nu jämfört med när hon var ung. Men jag frågar inte henne vad hon tycker, och hon frågar inte mig om jag kollar porr. Lugnt o fint för båda. Men skulle hon fråga mig skulle jag inte ljuga - tror jag.
Men iofs är det extremt sällsynt att jag runkar till porr, händer några gånger om året. Men jag kollar porr betydligt oftare. Passar på när jag är ensam hemma. Och hon får garanterat inte mindre sex för att jag kollar porr... Båda nöjda på den fronten alltså..
Men såklart inser jag att många har problem med det. Jag inser att många har fastnat i ett överdrivet porrkollande som faktiskt påverkar deras sexliv. Så jag höjer inte porr till skyarna - men jag tycker det handlar om individens frihet som ingen myndighet ska ha rätt att lägga sig i.
Varför TROR du detta?
Varför skulle hon ha rätt att veta vad han runkar åt eller att han runkar öht?Är inte i ett förhållande men om jag vore det skulle jag absolut vara positiv till att min partner skulle se på porr och masturbera åt det.
Min sambo onanerar ofta till porr, vad gör det?
Att jag gör det har hon inte ett skit med att göra eftersom onani är det mest privarta som finns! Sedan att du lägger dej i vad din man gör är bara sorgligt...
Kan bara svara för mig själv - det självklara svaret är att jag alltid gör den bedömningen för att inte orsaka onödiga konflikter. Jag trodde att alla fungerade så? Om man inte är ute efter att skapa konflikter eller är psykopat.
Det är möjligt att din relation mår bäst av att du lever ut dina fantasier själv. Du har ju levt med din kvinna länge så det är mycket troligt att du gör rätt, men här i tråden verkar du propagera för den typen av sexliv, där man har ett eget privat sexliv.
Är du säker på att din fru inte skulle vilja dela/få uppleva din anala njutning? För mig är det en gåta att man inte är intresserad av sin partner njutning.
Om du tycker att du är en galen sexhjärna som leker med dildo analt, så är jag minst lika galen som faktiskt gör det på min partner...