• PAJA63

Hur ska vi förhålla oss till porr?

Daniel12 skrev 2016-10-16 15:44:07 följande:
    Tror att de flesta, som är normalt funtade, och inte porrskadade, lätt kan avgöra vad som är hårdporr av det extremare slaget kontra mer mjuk porr. Tror inte att du heller har några problem att avgöra var DIN gräns går. Men som ett exempel kan du ju föreställa dig hur du skulle se på saken om det var din dotter som medverkade i en hård gangbangscen. Förmodar att du är pappa med hänvisning till ditt nick.
    "om det var din dotter". Vad vill du komma med det under-bältet-argumentet? Och hur vill du resonera om andra vuxna människor som gör lagliga saker som du inte själv gör. Det är bättre med argument som baserar sig på hälsa och egenmakt.
  • PAJA63
    Daniel12 skrev 2016-10-16 16:40:08 följande:
    Ja, var DIN gräns går vill jag helst inte veta. Du är säkert helt Ok med scener där 100 män gangbangar en minderårig. Har du egna barn tycker jag verkligen synd om dem.
    Vi har redan åldersgränser. Det är inte det vi diskuterar här. Men om du inte vill veta vad andra tycker, varför deltar du i en diskussion? 🤔
  • PAJA63
    Anonym (123) skrev 2016-10-16 15:14:33 följande:

Jag tycker vi ska förbjuda vatten. Man kan dö om man dricker för mycket.

Det där har försökts förr. Men föga resultat: sv.wikipedia.org/wiki/Div%C3%A4teoxidbluffen 😁
Svar på tråden Hur ska vi förhålla oss till porr?