• Glammig

FINNS DET UTBILDADE MÄN PÅ FL? ÖSTERMALMSKILLAR SOM ÄR STILIGA

Ja, som frågan lyder... Finns här på FL några akademiskt utbildade män är på FL?
    Som bor på typ Östermalm och klär sig trevligt och gillar att gå ut och äta och dricka gott? Livets goda helt enkelt.

Har sett att en del män skriver här och då blir jag nyfikna på vad det är för män som hänger här. Vissa män verkar endast skriva i sex-trådar och jag ser det spännande och intressant och det gör ju bilden av att de bara är losers ännu tydligare.

Så män, med stil och klass - ge er till känna! Vem är ni och var bor och jobbar ni?

• Svar på tråden FINNS DET UTBILDADE MÄN PÅ FL? ÖSTERMALMSKILLAR SOM ÄR STILIGA
  • wombat

Får väl se hur många svar du får.

• Anonym (K)

Stabsjobb på svensk global storindustri, förut linjechef, civilingenjör, bor i mellenstor stad.

• Domesticgoddess

En allmän reflektion ;

I de fall man specifikt söker högutbildade män eller kvinnor kan det kanske vara av godo att lägga lite krut på att tillse att man formulerar sin annons på ett grammatiskt korrekt sätt? Kan upplevas som lite dråpligt annars...

• Johan75
    Glammig skrev 2016-10-15 02:04:02 följande:
     Vissa män verkar endast skriva i sex-trådar och jag ser det spännande och intressant och det gör ju bilden av att de bara är losers ännu tydligare.
    ? Blir det tydligt att vissa män är losers på grund av att du finner det de skriver spännande och intressant? 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (D'archangel)
    Glammig skrev 2016-10-15 02:04:02 följande:

Vissa män verkar endast skriva i sex-trådar och jag ser det spännande och intressant och det gör ju bilden av att de bara är losers ännu tydligare.

Du "ser det spännande och intressant" vilket förstärker bilden av de bara är losers? Låt gärna någon annan läsa igenom dina meddelanden innan du postar så att du är säker på att det går att förstå vad du skrivit.
  • absalon

Självklart finns vi här! Varje morgon bär butlern in utskrifter av nya, spännande inlägg på Familjeliv och andra debattforum till mig på sängen. Jag väljer ut de mest intressanta och ger min sekreterare i uppdrag att formulera utkast till passande svar.
    Kan man börja dagen på ett bättre sätt?

• Glammig
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-10-15 09:09:09 följande:
    Du "ser det spännande och intressant" vilket förstärker bilden av de bara är losers? Låt gärna någon annan läsa igenom dina meddelanden innan du postar så att du är säker på att det går att förstå vad du skrivit.
    Ser nu att det var lite skumt formulerat... Men ja, jag tycker det är spännande att majoriteten av männen här skriver väldigt mycket om sex, håriga kön osv... DET är intressant o se att många män hänger på FL för o debattera det, när man istället kan hänga på typ BC. Men oavsett, jag menade att de killar som här endast skriver om sex och liknande ger en bild av att inte ha mycket till liv om de måste skriva sex på FL... Antar de inte får ngt sex live då....

• Anonym (pappa)

Visst finns vi, och inte bara i sex-forumet. Jag bor inte på Östermalm, föredrar att hålla mig söder om söder om söder, men jag är högutbildad med 1 master och en mer jordnära utbildning, klär mig väl trevligt, går gärna ut och äter när tillfälle ges och passar. Dricker gärna fin whisky på en lugn lördagkväll. Dock har jag man och barn.

Personligen har jag för övrigt aldrig skrivit i en tråd under sex- och samlevnad, tror jag. Här på FL diskuterar jag hellre skola, barn och familj.

• Arenaman

Utbildning: M.Sc. Computer science

Yrke: Affärsområdeschef på ett större internationellt bolag

Inkomst: över 1M SEK/år

Klädsel: Propert, arbete = kostym

Är för övrigt helt ointresserad av personer som intresserar för vad jag har snarare än vem jag är.

• Anonym (?)
    Anonym (pappa) skrev 2016-10-16 00:26:08 följande:

Visst finns vi, och inte bara i sex-forumet. Jag bor inte på Östermalm, föredrar att hålla mig söder om söder om söder, men jag är högutbildad med 1 master och en mer jordnära utbildning, klär mig väl trevligt, går gärna ut och äter när tillfälle ges och passar. Dricker gärna fin whisky på en lugn lördagkväll. Dock har jag man och barn.

Personligen har jag för övrigt aldrig skrivit i en tråd under sex- och samlevnad, tror jag. Här på FL diskuterar jag hellre skola, barn och familj.

du är en man som "har man och barn" ?
Svar på tråden FINNS DET UTBILDADE MÄN PÅ FL? ÖSTERMALMSKILLAR SOM ÄR STILIGA