• Livetsgång

BIM December 2016

Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o

Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test

Tl visar bara knappt synliga skuggor.

Fundersam till max nu

• Livetsgång
    mariama skrev 2016-12-02 21:24:23 följande:

Vänta lite till och testa igen! Håller tummarna :) Har dock själv varit med om att jag fått svagt streck med såna billiga test :( Så från och med nu kommer jag enbart lita på streck som tydligt syns och är tydligt rosa. Så, vänta lite till och ta med morgonurin vetja!

De tidigare idag har varit helblanka. Likaså när jag testade förra månaden i oktober.

Ja jag ska testa imorgon. Tog bara nytt för att vara säker nyss men det kom upp på 2-3 minuter bara

Sista jag tog nyss bara för att kolla om det va eventuellt spök visade likadant igen nämligen.

Dvs detta

Ger fullt utslag även på negativa filtret

• Livetsgång

Gud vad kass kvalitet det ger när man postar bilder här haha

Ja iallafall streck trots smalt är rosa iafall men tar med morgonurin imorgon för att va säker

• Livetsgång
    mariama skrev 2016-12-02 22:09:42 följande:

Då kan det ju vara något, om det inte var så tidigare månader :) Mina blev tydligt rosa när jag drog upp kontrast osv, och det syntes väldigt tydligt om jag gjorde ett sånt negativ också. Såå trist när det är så :(( Vilken dag är du på nu då? :)

Fast jag ropar in hej förens sambon själv ser det tydligt haha

Är väldigt tidigt jag testa och va bara mer för skojs skull och igår va jag bara på ÄL +7

Fortsätter och tempa istället :)
  • Livetsgång
    FrökenE1985 skrev 2016-12-03 07:55:02 följande:
    Min temp dippade lite idag för mig med. Fascinerande hur likt våra kurvor verkar uppföra sig.
    Haha ja jag använder också FF och min FF ser ut såhär 

Dock har jag inte som nämnt fört in all data trots min basaltemp ligger på 36,05 - 36,10 i tidigare mätningar..

Hittar inte min nedskrivna lapp jag skrev upp min temp på varje morgon :(
  • Livetsgång

Idag ser man iallafall att det tydligt va ett spökstreck. Visst det är rosa men som nämnt det är ju alldeles förtidigt att se nått på redan ÄL +7

Tog nya nu på morgonen och synes bara skuggor på TL och gravkoll

• Livetsgång
    Väntar på magen skrev 2016-12-03 10:38:44 följande:
    Är stickorna från graviditetskollen?

Jag fick samma "spökstreck" på dom ÄL-7

Det starka plusset kom i torsdags ;)
    Ja dom är från graviditetskollen.

"Spökstrecket dök upp igårkväll inom tiden" Va då på Äl +7

Idag på ÄL +8 syns inget på dom men vet också dom är väldigt sega
  • Livetsgång
    Rosenblad skrev 2016-12-04 09:39:29 följande:

Hej, nu har jag hängt här i över ett år utan framgång.. Har BIM 23e December och är nu på försök 15 tror jag. Har faktiskt helt gett upp tanken på att vi ska bli gravida helt på egen hand. Så nu i Januari har vi fått en tid till utredning. Känns skönt att ha ett datum då man vet att vi kan få hjälp och förhoppningsvis hitta något fel, även om man inte vill ha något fel där nere så känns det bättre med de än att de bara skickar hem oss och säger att det händer när de händer...

Är redan nu nervös inför första besöket även om det säkert bara kommer bestå av samtal och prover. Men jag förväntar mig typ att de ska säga "oj" och säga att vi verkligen behöver hjälp efter de kollat upp oss.

Har ju som sagt BIM 23e December och mensen kommer säkert med storm runt den dagen och det är synd att det är just vid jul för jag blir alltid så sjukt deppig runt mens och verkligen ser ner på min kropp som inte klarar av att bli gravid. Hoppas de inte kommer förstöra julen på något vis utan att jag bara kan se fram emot tiden i Januari men det är svårt att hålla humöret uppe när man försökt så länge och alla blir gravida till höger och vänster men man själv står kvar där med en jäkla mens månad in och månad ut. Men, ville bara skriva av mig lite och kanske finns det kvar någon här än som varit med ett tag här på FL planerar barn.

Men gud vad tråkigt att höra att ni försökt så mycket utan framgång alls.

Jag hoppas er utredning går bra och att dom kan hjälpa er på bästa visa.
    Tur dock att du har en regelbunden mens som jag förstår i din beskrivning så den finns där såklart frågan är varför ni aldrig lyckats få till ett barn.

Håller alla tummar att ni får hjälp ochatt dom kan komma fram till något som kan stimulera igång din kropp.
    Kan inte sätta mig in i er situation tyvärr för jag och sambon planerar vårt allra första barn och är bara inne på 2:a försöket och ingen av  oss har barn sen innan.

Men kan stötta i den mån jag kan <3 Förstår du är nervös inför kommande utredning men försök ändå ha hoppet uppe att ni faktiskt får möte om att få genomgå hjälp. 
  • Livetsgång
    Selma17 skrev 2016-12-04 10:19:08 följande:

Hej????

Jag är Äl+9 idag

Min men är beräknad 11 december men jag känner ömma bröst ???????? det är försök numer 6.

Hej :)

Är också på ÄL +9 och BIM någonstans 11-12 december

Har ilande bröstvårtor
    Molvärk i magen
    Extremt trött
    Halsbränna
    Samt får lätt blodtrycksfall och har värmevallningar

Är på försök nummer 2 :) Jag och sambon prickade helt fel i Oktober (Hade då inte alls koll vilken dag ÄL skulle komma) och prickade in min mens istället haha men November prickade vid rätt med 1 dag innan min ÄL :)
Svar på tråden BIM December 2016