BIM December 2016
Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o
Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test
Tl visar bara knappt synliga skuggor.
Fundersam till max nu
Tog ett nytt test nyss får fortfarande samma smala streck o.o
Väldigt smalt men är rosa. Det är gravkollens test
Tl visar bara knappt synliga skuggor.
Fundersam till max nu
Vänta lite till och testa igen! Håller tummarna :) Har dock själv varit med om att jag fått svagt streck med såna billiga test :( Så från och med nu kommer jag enbart lita på streck som tydligt syns och är tydligt rosa. Så, vänta lite till och ta med morgonurin vetja!
Gud vad kass kvalitet det ger när man postar bilder här haha
Ja iallafall streck trots smalt är rosa iafall men tar med morgonurin imorgon för att va säker
Då kan det ju vara något, om det inte var så tidigare månader :) Mina blev tydligt rosa när jag drog upp kontrast osv, och det syntes väldigt tydligt om jag gjorde ett sånt negativ också. Såå trist när det är så :(( Vilken dag är du på nu då? :)
Idag ser man iallafall att det tydligt va ett spökstreck. Visst det är rosa men som nämnt det är ju alldeles förtidigt att se nått på redan ÄL +7
Tog nya nu på morgonen och synes bara skuggor på TL och gravkoll
Hej, nu har jag hängt här i över ett år utan framgång.. Har BIM 23e December och är nu på försök 15 tror jag. Har faktiskt helt gett upp tanken på att vi ska bli gravida helt på egen hand. Så nu i Januari har vi fått en tid till utredning. Känns skönt att ha ett datum då man vet att vi kan få hjälp och förhoppningsvis hitta något fel, även om man inte vill ha något fel där nere så känns det bättre med de än att de bara skickar hem oss och säger att det händer när de händer...
Är redan nu nervös inför första besöket även om det säkert bara kommer bestå av samtal och prover. Men jag förväntar mig typ att de ska säga "oj" och säga att vi verkligen behöver hjälp efter de kollat upp oss.
Har ju som sagt BIM 23e December och mensen kommer säkert med storm runt den dagen och det är synd att det är just vid jul för jag blir alltid så sjukt deppig runt mens och verkligen ser ner på min kropp som inte klarar av att bli gravid. Hoppas de inte kommer förstöra julen på något vis utan att jag bara kan se fram emot tiden i Januari men det är svårt att hålla humöret uppe när man försökt så länge och alla blir gravida till höger och vänster men man själv står kvar där med en jäkla mens månad in och månad ut. Men, ville bara skriva av mig lite och kanske finns det kvar någon här än som varit med ett tag här på FL planerar barn.
Hej????
Jag är Äl+9 idag
Min men är beräknad 11 december men jag känner ömma bröst ???????? det är försök numer 6.