Inlägg från: kvinna29årskåne |Visa alla inlägg
  • kvinna29årskåne

BIM December 2016

Bim ev. 30 december. Får se om det kan bli ett plus och ett bra slut på 2016...:)

• kvinna29årskåne
    FrökenE1985 skrev 2016-12-02 11:14:16 följande:

Håller tummarna! Tycker banne mig det är din tur nu!!!

Ja nu går jag in på tolfte försöket.tar det inte sig nu blir det dags att ringa om en utredning. Tack så mycket
  • kvinna29årskåne
    Livetsgång skrev 2016-12-02 12:10:50 följande:
    Hur länge har ni försökt?

Har som sagt följt dig i andra trådar och blivit så ledsen för din skull när du haft hoppet uppe.

Jag fick ju igång min kropp tack vare Rosenrot och Apiforce hälsotillskott och min mens samt ägglossning kom igång som en klocka tack vare dom.
    vi har försökt i ett år nu. ja det är det som är jobbigt när man tror att man är gravid och sedan visar det sig att man inte är det. blir ledsen, frustrerad och arg då. 
    ok det kan ju vara ett tips. tack 
  • kvinna29årskåne

Då går jag in i 12 månaden nu med försök. Vill så gärna att det ska bli ett plus. Hoppas att det kan bli ett bra slut på detta året.

• kvinna29årskåne

Har bim den 27/12. Känner mig konstig och det känns som om mensen har varit på väg i drygt en vecka nu, har dock inte dykt upp än. Frågan är om den ska bråka eller om det är något annat på gång. Om den nu ska komma denna månaden så kan den göra det nu. Men skulle inte förvåna mig om den kommer lagom till nyår då jag ska resa bort och då Vill jag inte ha den.

• kvinna29årskåne

Bim idag ingen mens i sikte men känns som den skulle vara på väg(har gjort det i eN vecka nu).

Negativt på clearblue men:

Är det bara jag som ser två sträck eller är det inbillning som vanligt?!

• kvinna29årskåne
    Julm skrev 2016-12-27 23:51:59 följande:

Jag ser ett streck!! Grattis!! Jag känner igen ditt namn från tidigade bim-trådar och har för mig ni försökt ganska precis lika länge som vi, så stort grattis!!!!

Vi har försökt 1 år nu. Vågar därför inte hoppas än. Får ta nåt test för att se om det ger samma resultat. Hoppas att ni får ett plus snart.
  • kvinna29årskåne
    Julm skrev 2016-12-27 23:51:59 följande:

Jag ser ett streck!! Grattis!! Jag känner igen ditt namn från tidigade bim-trådar och har för mig ni försökt ganska precis lika länge som vi, så stort grattis!!!!

Vi har försökt 1 år nu. Vågar därför inte hoppas än. Får ta nåt test för att se om det ger samma resultat. Hoppas att ni får ett plus snart.
  • kvinna29årskåne

Jaha. Så var jag där igen. Positivt test för två dagar sedan. Igår kom ju mensen så ännu ett missvisande test. Blir så trött på detta. Varför ska det vara så svårt?nu skiter jag snart i att försöka. Blir ju bara besviken varje gång. Grrrrr

Svar på tråden BIM December 2016