• KCEG

BIM December 2016

Hoppar in här... den vidriga och elaka tant röd kom här idag =( 
    BIM den 21/12 

Det var längesen jag åt bidrottning gelé, men är det ngn här som kan svar på om jag ska börja nu och sluta vid ÄL eller hur skulle man göra nu igen? 

• KCEG
    Hallonfrossa skrev 2016-11-24 07:56:10 följande:

Äntligen börjar mensen ta slut så man kan börja leta efter äl här :)

Första gången med äl - tester för mig :)

Samma här.. när har du BIM?
  • KCEG
    Khaleesi85 skrev 2016-11-24 14:59:59 följande:

Har Bim runt 5/12, känns som en evig väntan.

Har 3 barn sen tidigare och födde min dödfödda dotter i v.20 den 5/10, har haft 1 mens efter det, så jag hoppas kroppen nu är i fas och att jag haft ägglossning.

Jag beklagar förlusten, känner med dig. Fick tyvärr samma besked i v.20 men vår lilla kille lämnade oss i v.16 så jag födde när jag egentligen skulle ha varit i v.21
    Nu kämpar vi igen för att lyckas bli gravida. 
  • KCEG

Känner igen mig så mycket i det ni skriver... den här väntan är hemsk. Man väntar och hoppas. Så mensen kommer rasar man några hål, det är så jobbigt att känn att det aldrig blir som hoppats. Man är skengravid, hittar massa symptom och sen nästa månad försöker man att inte känna efter och hålla sig upptagen. Men inget hjälper, man ramlar hela tiden tillbaka till gravid och bebis tankar. 
    Det är frustrerande, men jag hoppas precis som många andra här att det blir många fina starka plus i december! En bra avslutning på året. 
    Det tror jag vi behöver!

• KCEG
    Nykär15 skrev 2016-11-29 12:32:27 följande:

Hoppar in här! Kommer ÄL som den ska så har jag BIM på julafton..känns sådär faktiskt med BIM just då. 

Är på CD4 och började med Letrozol igår, ska ta Gonal-F på fredag och går även på akupunktur. Efter ÄL kommer jag börja med Lutinus. Hoppas verkligen på denna cykel!! 

Ja då ses vi... igen. Vi följer varandra.. jag har BIM den 22/12 hoppas jag inte deppar ihop fullständigt om vi inte lyckas. Är lite rädd för det, hade någonstans en önskan om att vara gravid igen till datumet då vår graviditet var beräknad. Det känns redan oroligt för hur den dagen ska bli.
    På ngt sätt så trodde jag faktiskt att vi skulle vara gravida igen, men jag verkar ha fel. Jag hoppas att december blir månaden då allt vänder, men man tappar det lite när man går i motvind känns det som. 
Svar på tråden BIM December 2016