• Mila
    Monsan skrev 2016-11-21 08:49:18 följande:

Hoppas också in här... Har haft 2 mf på 5 månader.. Första den 20 juni och det andra 17 oktober.. Försök nummer 2 efter andra missfallet med bim den 16 december.. Tänk om man kunde få ett pluss till jul... :)..

Har du testat progesterall kräm? Kan hjälpa till vid upprepade mf :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Monsan skrev 2016-11-21 09:38:20 följande:

Jag körde med den förra cykeln och funderar på att testa denna gång oxå och börja smörja 2 dagar efter positivt äl test.. Har du erfarenhet av den?

Okej. Jag har kört 2 cyklar med den. Tyvärr har jag jnte blivit gravid. Men kommer köra med den nästa cykel eller vid eventull graviditet denna. Vi ska snart på utredning så vågar inte smörja denna för då kommer blodprover visa fel.
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Väntar på magen skrev 2016-11-27 09:35:38 följande:

Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/

Bim-5

Tycker det ser ut som att du kan vara gravid :) köp ett testa tidigt istället? Eller vänta iaf 2 dagar skulle jag säga..
  • Mila
    Livetsgång skrev 2016-11-30 10:28:27 följande:

Ser ut som ett plus för mina ögon så jag får ju säga grattis.

Ser ju strecket klart och tydligt om dock svagt men med färg :D

Ja det syns väldigt bra och är starkt i verkligheten. Helt sjukt för att vara äl+9. Nu får vi bara hoppas att detta lilla pyre vill stanna
Svar på tråden BIM December 2016