BIM December 2016
Hej! Har precis slickat såren efter den senaste ovälkomna mensen och laddar nu för bim den 12/12, äl nu till helgen. Försök nr.8. Denna månad går vi all in med rosenrot och äl-test, hoppas det ger nåt!
Hej! Har precis slickat såren efter den senaste ovälkomna mensen och laddar nu för bim den 12/12, äl nu till helgen. Försök nr.8. Denna månad går vi all in med rosenrot och äl-test, hoppas det ger nåt!
Hoppar in här! Kommer ÄL som den ska så har jag BIM på julafton..känns sådär faktiskt med BIM just då.
Är på CD4 och började med Letrozol igår, ska ta Gonal-F på fredag och går även på akupunktur. Efter ÄL kommer jag börja med Lutinus. Hoppas verkligen på denna cykel!!
Jag är bara på äl+4 och VET att det är tidigt att leta efter symtom, men ändå har jag molvärk som kommer och går och även illamående som sköljer över mig då och då. Jag är på åttonde försöket och har inte känt så här tidigare... Vad tror ni? Är det nåt annat som spökar i kroppen eller är det möjligt med graviditetssymtom så här tidigt?
Det enda egentliga syndromet jag haft tidigt är en ryggsmärta och mensvärk som höll i sig från ägglossning tills jag plussade. Dom andra symtomen kom bara för någon dag sen, och då i form av: hjärtklappning, yrsel, illamående, finnar och trötthet :)
Men alla är olika så det kan mkt väl vara symtom du har :)
Hur går det för er tjejer?
Är enligt idag på Äl +6 och har åter igen molvärk i mitten delen av magen
Och extrem trötthet. Sover mer än jag brukar.
BIM 11-12 December
Alltså herregud, jag är två dagar över tiden idag och tog ett test bara för att. Tog det och duschade på en gång, kollade inte på det. När jag kom ur duschen såg jag detta
Jag är i chock! Verkligen fullkomlig chock. Och tror inte riktigt på det, tog jag testet fel eller läste jag av det efter mer än fem minuter eller vad som helst. Alltså vad tror ni, kan det bli såhär starkt om man råkar ta det fel eller titta lite efter tiden? Duschade nog i max fem minuter, sen kollade jag. Är nervös för jag har inga symtom och allt känns som vanligt.. Vågar inte tro på det.
Trodde aldrig att jag skulle plussa i hela mitt liv!
Imorse mådde jag så illa så jag trodde jag hade fått magsjuka, vart lite dålig i magen också. Illamåendet höll i sig hela förmiddagen men försvann plötsligt innan lunch och nu mår jag bra igen. Är på ÄL +7 idag, hoppas det var ett graviditetstecken och inte bara en micromagsjuka. Får väl se om det återkommer...
Bim idag och att PLUS!!!!! Efter 7 månaders försök!!!
Åhh, jag tog ett test imorse på bim -5, negativt, men nyss på lunchrasten tittade jag igen och då kunde jag se nåt suuuupersvagt! Jag VET att det inte gills, men jag har analyserat många test under mina åtta månader av försök och bara fått så en gång förut och då fick jag ett svagt plus morgonen efter! Tyvärr slutade det i tidigt missfall. Samtidigt så läser jag om många som får torkstreck så jag törs absolut inte ta ut nåt i förskott, men hoppet tändes iaf! Till saken hör att jag faktiskt har riktiga graviditetssymtom denna månad; riktig molvärk, spänningar i tuttarna och illamående de senaste dagarna. Men, det kan också betyda att jag faktiskt blivit galen på riktigt efter allt symtomletande...
Men håll gärna en tumme för mig imorgonbitti!
Spännande! Vilket märke på test använde du?
Jag har alltid använt testlagrets och de gånger jag anat nåt även efter det har torkat så har det stämt för mig. Så håller tummarna för detsamma för dig!