Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

Inte haft sex på 1 år? Varför blir jag inte kåt?

Man 33 år. Jag blir nog spontant kåt lite då o så. Kan vara alltifrån en snygg tjej som bara passerar förbi som sätter igång tankarna, eller så tänder jag mig själv genom att titta på ren porr. Jag blir nog mer eller mindre kåt minst 1 gång om dagen om jag inte har övermycket att göra på jobbet eller att jag är sjuk. Jag har sex eller runkar i princip 1 gång per dag. Jag har nog ganska hög sexdrift.

Lust föder lust sägs det. Vill du bli mer kåt, så titta på porr (eller läs en sexnovell) och onanera så ska du se att lusten kommer tillbaka.

Har du väldigt mycket omkring dig som stressar kan även det sänka lusten.

Men mår du bra och inte saknar sex/orgasmer så ser jag iofs inget problem med att du inte känner lust? Vissa har ju betydligt lägre sexlust än andra. Och det brukar väl främst vara deras parters som tycker det är ett problem, inte dem själva.

• Anonym (Kille)

En annan aspekt är ju humöret. Jag blir grinig utan sex länge. Grannen också tydligen. Hon har varit singel i massa år, en riktig surtant. En dag fick hon manligt besök hemma. Därefter spelade hon musik i trädgården o gick o nynnade i flera dagar... mönstret upprepades flera gånger, eftersom de verkar ha en kk relation med rätt lång tid mellan tillfällena.

Svar på tråden Inte haft sex på 1 år? Varför blir jag inte kåt?