Linda2barnsmamma skrev 2016-11-04 19:49:31 följande:
Men va ? Haha ja har inte frågat min nån gång. Ja vet att man kunde gå upp lite i vikt efter pga av hormonerna o att man kan få lite värk i kroppen men annars inget.. haha..
Ja de där med att gå igenom Tights , de känner ja igen .. haha usch. Fräschast i stan
Haha ja ja med. 1 hel vecka typ.. eller vattniga flytningar blandat med rött o brunt blod.. oh va ja kände mig äcklig där... uhhh :D .. haha.
"Älskling , ska vi mysa bland allt kladd ?" Usch !!! han är sån Kvackelmage. ..
Ja typiska symptom vid insättning och användning av sprutan är ju viktuppgång, finnar, humörsvängningar ja sånt som är vanligt med all annan medicinering :P
Den enda negativa effekten jag tyckte va när dom spruta in hormonet.. Fy fan vad jag hade ont i min skinka en stund efter haha.
haha jag är inte äckelmagad xD Jag har ju själv suttit och beskrivit mina flytningar här haha.
men får fortfarande ihop mina flytningar heller. Ja menar redan under slutet av första veckan i Okt efter mys med sambon så fick jag rosa/brunar flytningar efter ett par dagar som kom och gick sen är dom poff helt borta, därefter kommer alla skumma symptom med molvärk,evigt kissande, isande bröst osv osv sen bara poff för en vecka sen kommer dessa geleklumpar till flytningar och nu det som du beskriver vattniga flytningar .
Jag menar detta har ju pågått en hel månad nu i kroppen efter att jag och sambon hade sex haha innan dess har jag aldrig känt av sånt här kroppsligt och vi har ju myst innan dess också haha. Fattar ingenting :P
Min sambo är inte äckelmagad tack och lov haha.
Fick eller hade såna rosa/blodflytningar under en akt och jag bara
"Älskling bara så du vet du har kanske lite sånt där kvinnopäckel där nere"
han bara "Äsch, jag ska inte använda den till nått annat ändå"
Jag bara skrattade xD
Sen har han bl a frågat hur olika flytningar ser ut och vad dom innebär.
Får man en sån fråga av ens sambo så blir man rätt ställd haha
Jag ska nog ta denna lördagen och efterforska om P-sprutan haha men lär nog inte komma fram till nått ändå haha