Livetsgång skrev 2016-11-29 11:17:07 följande:
Ja den där mensvärken är inte rolig haha.. Det är då man är bästa vän med alvedon :P
Jag minns då jag vart oplanerat gravid när jag va 15 år.
Fick upp minnen när jag pratade med mamma om cravings haha.
Det fanns kakor på Lidl som är krispiga pinnar med choklad, jag skulle bara ha dom och fick jag inte äta dom blev jag fördärvad haha..Samtidigt som jag va rökare då (är det ännu idag men kämpar stenhårt med att sluta nu iomed planerna) så mådde jag illa av röken och spydde och klöktes av den.
Man kan hoppas jag får likadant nu så kanske jag har lättare för att sluta :D
Hatar att ha beroende
Men jag trappar ner ^_^ Har gått från en ask om dagen till 10 cigaretter om dagen istället och försöker göra annat som gör att jag inte kan röra dom där rökpinnarna :) och får hjälp från min psykolog tack och lov :D
Även min BM stöttar mig som sa att det är bättre att trappa ner i takt än sluta tvärt och sätta kroppen i direkt stress iomed jag har inre stress i övrigt samt jag nyligen fått remission av min medelsvåra deppression och ångest och den vill man gärna ska vara i remission :)
Haha ja de där känner jag igen , första grav. Enbart godis , andra grav. Enbart frukt..
Ja ja röker oxå , och snusar.... dubbelt Att sluta med. Slutat varje graviditet men börjat igen när ja slutat amma.. så sjukt dumt alltså.. usch på mig.
Men kaffe o den där pinnen på morgonen är ju , ja va ska ja säga... viktig !! Men ja SKA sluta... ja SKA.
Men till annat.. min kropp verkar må bättre.. men ist känner ja mig sjuk med feber fast ja inte är sjuk.. konstigt. .. omställning från hormonerna antagligen.. hahaha