Ni som planerar barn hösten 2016
Nu fattar jag inte ett smack om vad min kropp håller på med :O
Inget med blödning eller så den va ju precis som en mens och höll sig i exakt 4,5 dagar och där finns inte ett spår av mer mens inte ens efterspott. :)
Men va fanken min temp har stigit drastiskt till 37,5 igen direkt efter mensen, ingen feberkänsla heller.
Och det sticker diskret i nedre magen o.O och detta eländiga kissandet är tillbaka igen .... Brukar inte tempen hålla sig till den normala kroppstempen vid och efter mens fram tills väl ÄL ska räknas?
Stickandet känns precis i mitten av nedre magen i riktningen rakt ovanför "fiffi"
Dock inget som gör ont eller så utan det bara känns där diskret.
Jag blir knäpp.
Räckte det inte med att bara få min mens och sen få återgå till de normala kroppsliga xD haha nejdå kroppen ska alltid ge fler frågor än svar :P
Aja har fixat hem ett storpack Äl och gravtest för senare syfte nu när man kan planera lite mer enklare :)
får nog kasta in detta meddelande i annan tråd med och se om där också finns medhjälpare haha. De som tempar borde ju kanske ha en aning
Här är de som vanligt med allt... extra ont i svanken bara o en överkropp full med ådror... usch
. En hormonrubbning el nått... haha