Ni som planerar barn hösten 2016
Haha ja de e ingen fara , min lust har med ökat men de måste bero på nått annat .. i den här tråden får man inte va Kvackelmage o bli generad ganska skönt i denna tråd då man kan skriva vad som helst utan att den man pratar med typ spyr hahaha.
Ja men de e väl positivt att den håller sig uppe tempen va ? Ja vet inget om de där heller ;)
Ja man ska nog låta kroppen vila första månaden efter p-medel, tror ju hormonerna kan spöka massa som det redan gör för dig ju. Så man vill nog få lite schack på kroppen :) Samt att du fortfarande har ju läkning av din operation om jag inte mins fel om händerna?
Nej kvackelmagad är man inte men det är inte varje dag man pratar om sånna specifika saker haha för många är det ju väldigt privat men som du säger det är skönt att vi här och andra kan vara öppna och samtidigt får man även veta hur individuella vi är med kroppen och alla signaler den ger. Ingen är den andre lik :)
Ja tempning är tydligen den mer säkraste metoden efter en hel del läsning och studerande om detta haha.
Många som tempat har lyckats bli gravida väääldigt fort.
Tempen dippar under ÄL men när ÄL sker så går den upp vilket indikerar att ägglossning faktiskt skett och håller sig tempen fortfarande hög fram tills mens och inte går ner till normaltemp igen är man med stor sannolikhet gravid annars dippar tempen någon dag innan mens kommer till normal temp och då kan man med säkerhet veta att mensen kommer inom någon dag :)
Jag har haft ÄL eftermiddagen/kvällen runt 25:e och natten till 26:e och det va då jag hade dom enorma ÄL smärtorna jag nämnde om under Black Friday ruset och ville hem sen morgonen därpå 26:e så hade tempen gått upp och tempen är fortfarande uppe idagmed :)
Enligt kalender är jag på ÄL+2