Inlägg från: sobrio88 |Visa alla inlägg
  • sobrio88

BF JULI 2017

Hej. Hoppar på den här tråden :D plussade för 10 dagar sen och barnmorskan sa att jag har bf 27 juli, på min egen födelsedag haha :D Det är andra barnet för mig, första född mars -15, och så har jag en bonus på 9 år.

Mina symtom är illamående (inte så jag kräks) och extrem trötthet, förra gången var jag bara öm i brösten och i äggstockarna de första veckorna. Så nu vill jag bara att den här tröttheten iaf ska gå över så jag blir människa igen ;)

• sobrio88
    BaconAttityd skrev 2017-01-17 07:42:07 följande:

Hejhej alla. Är gravid i v 15 och mår lite bättre nu.. som tur är.. men innan så har jag mått riktigt dumt(har inte spytt) men känt mig bakfull och irriterat mig på allt.

Hade inskrivning den 3/1 .. allt gick bra.. det enda är väl att jag är trött.

Har inte berättat för min chef heller då jag precis för si sådär en månad sedan blev tilldelad en samordnar-roll.. uff. men jag är hur glad som helst! Förra gången kom inte magen förrän vid v 18... men jag har haft en fläskmage nu sen i v 6... så alla mina kollegor vet om det. Då jag även försökt att säga nej jag är inte gravid näääädååå... men då hormonerna har varit åt helskotta så gick de inte att dölja.. haha! ultraljud 3/2..galet.. alltså man hinner knappt vara gravid, förstår ni? Med min son Lucas(3år i juni) och jobb + att sköta ett hem. Slutade snusa när jag fick reda på det... snusar ingenting.. och kaffet ligger på hyllan.. VILL kunna dricka kaffe.. men äsch.. blir väl té istället.

Den här tråden är inte aktiv längre, den som vi är i heter"bf juli 2017 ny". Kom gärna dit istället :)
Svar på tråden BF JULI 2017