BF JULI 2017
Hejsan jag hoppar in här! ???? BF 23/7, är i vecka 7 (6+3) nu. Dock mycket orolig då jag har MA i bagaget :/ ska gå på tätare ultraljud denna gång :)
Hejsan jag hoppar in här! ???? BF 23/7, är i vecka 7 (6+3) nu. Dock mycket orolig då jag har MA i bagaget :/ ska gå på tätare ultraljud denna gång :)
Hej alla. Bf 28 juli, är nu i veckan 6 genom våran första ivf. Peppar peppar på att den stannar kvar där inne
Tidigt ulv redan 21 december för att se om hjärtat slår. Hur mår ni.? Några speciella symptom? Ja har just börjat må lite illa på morgonen, inte kräkts men nära på. Svullen o så extremt trött så ja vet inte hur jag ska klara av att jobba. Brösten är så svullna o gör nå fruktansvärt ont när kattungen måste ligga på dem;) vi har försökt få barn i över 1 år med hjälp av olika läkemedel då ja har Pcos så har ej ägglossning. Till slut blev de ivf i november. O de tog på en gång;)
Hej, ny här men tänkte hoppa in i tråden då vi har en bebis som är beräknad till mitten av Juli. Det är vårt första barn och vi är så förväntansfulla och glada. Jag är i V. 7+4 och jag har fått ett sånt sjukt illamående. Kan knappt äta något alls på hela dagen. Tycker inte det verkar släppa något alls. Jag har läst att vissa tar tabletter mot illamående och att det brukar hjälpa. Jag är lite orolig just över tabletter och om det kan påverka barnet på något sätt. Är det någon som har erfarenhet av tabletter mot illamående?
Tacksam för svar!