Inlägg från: KarinJohansson87 |Visa alla inlägg
  • KarinJohansson87

BF JULI 2017

Hej hej! Vi plussade i dagarna! BF 14:e juli! Jag är också i chock och tror inte riktigt att det kan va sant! (Slutade med p-piller förra månaden så hann inte ens få mens mellan (förutom p-piller mensem som kom direkt efter!)

Igår kände jag som en kramp/värk bakom blygdbenet som gick ner o ljumskarna, ska man bli orolig eller har ni också märkt av nåt sånt?

• KarinJohansson87

Jag tror ju egentligen också att man kan känna av alla möjliga konstiga grejer under hela graviditeten, för mig är detta helt första gången och man känner efter hela tiden och oroar sig säkert en hel del i onödan! Oftast går det ju faktiskt bra!:)

När har ni fått tid för inskrivning?

• KarinJohansson87

Vad snabbt ni får komma till barnmorska!! Avis!! Jag måste vänta en månad och lite till! (Fast har faktiskt börjat ett privat ul i vecka 8 för jag måste få se om det verkligen finns nåt där!! Jätte overkligt!!

• KarinJohansson87

Åhh va spännade! Men så tidigt alla får gå, var i landet får man komma så snabbt?:) Jag fick boka privat om jag ville se innan vecka 19!!

• KarinJohansson87

Jag slutade med p-piller i början av oktober, fick mens 8:e oktober och sedan plussade jag 3 november så der gick såå fort! Fortfarande inte riktigt fattat det än och tror inte jag kommer förstå det förrän första ul, ska göra det i vecka 8! Följs gärna åt!!:)

Svar på tråden BF JULI 2017