BF JULI 2017
Hej! Igår så plussade vi :)
Om allt stämmer med uträkning så är bf 2 juli.
Känns underbart, är barn nr två. Vi har en dotter sen innnan som är 5,5 nu.
Vi är 30 och 35.
Längtar så för att berätta. Hihi
Hej! Igår så plussade vi :)
Om allt stämmer med uträkning så är bf 2 juli.
Känns underbart, är barn nr två. Vi har en dotter sen innnan som är 5,5 nu.
Vi är 30 och 35.
Längtar så för att berätta. Hihi
Ja där kom foglossningen....,
Fick det tidigt förra gången. V11. Och läkare har sagt att jag kommer få det värre om jag skaffar fler barn. Men så hör tidigt?!? Kände rejält några dagar innan plus men det lugnade sig. Men ikväll..... fick akut köpa mig en tens så jag kan klara av mina jobb, jobbar på förskola och mataffär.
Men ens plan på när man ska berätta för kollegor och chefer är Ju helt körd.
Hej, jag är i vecka 5 och har ont. Kul.
Men men.... får fokusera på barnet. Det mådde prima sist iaf.
Hej alla. Hoppar gärna in här om det går bra.
Är 34 år och har 5 pojkar och en flicka. Steriliserad mig den 20/10 och den 27/10 plussade jag, var tydligen redan gravid under operationen..... snacka om att jag blev lite ställd.. läste på pappret jag fick innan operationen att dom gör gravtest på alla innan en sån här operation men det har dom missat att göra på mig.. nu sitter jag här och undrar hur i hela världen jag ska orka med en graviditet till då jag har haft extremt ont av foglossning och även extrem illamående å huvudvärk framförallt under sista graviditeten..
Mår redan nu väldigt illa och är jätte yr hela tiden.
Hur mår ni andra? Hur många barn har ni?
Hur har du fått tag på en sån? Tens alltså?
Ska in på ett ultraljud den 14/11 å även då prata med läkaren om medicinering för illamåendet. Är ju orolig över att bebisen tagit skada under operationen med tanke på narkos å andra mediciner jag fick. Jag är i vecka 5+6 idag om jag räknat rätt ???? är lite nojig över att chansen ökar både med åldern å antalet födda barn vad gäller tvillingar... en räcker ju gott å väl haha.
Hoppas du slipper illamåendet framöver oxå.
Ja det borde synas klart å tydligt. Jag var inne på ett nytt nu imorse och jag såg de lilla tickande hjärtat. Vecka 6+1 ca