Inlägg från: joss92 |Visa alla inlägg
  • joss92

BF JULI 2017

Hej alla, Grattis till era plus!

Hoppar också in här, plussade tidigare idag och om allt stämmer med uträkning så är Bf 2 juli för mig. Första gången så är superglad och lite chockad att vi verkligen plussade :)

• joss92

Jag märkte av molvärk/ömma äggstockar (som jag brukar få vid ägglossning) men kände detta nån vecka efter ägglossningen, vilket jag reagerade på. Sedan började brösten ömma, så det är vad jag märkt av än så länge. Jag mår inte illa, men det kommer väl snart ;)

• joss92
    Elliot0300 skrev 2016-11-24 14:45:23 följande:

Blä, ingenting smakar bra :(
    Kan inte säga att jag mår illa som i "jag måste spy" eller som när man är åksjuk. Har mest obehagskänsla och halsbränna och all mat liksom smakar för mycket haha.
    Inget känns aptitligt. Klarar nästan bara av hårda konsistenser (morot, chips, knäckebröd) och ganska små mängder.

Någon som känner igen sig eller hur mår ni?

Känner precis så! Kan känna mig illamående av vissa lukter av mat och annat, men inte så att jag kräks. Det ligger liksom som en obehagskänsla som du beskriver, hjälper när jag tuggar/äter små portioner av nåt jag verkligen känner mig sugen på. Obehagskänslan kommer ofta då jag börjar bli hungrig och om jag känner av en för stark doft. Jag kan exempelvis inte äta kyckling, köttfärs eller lax längre då jag tycker det smakar för mycket. Tacos som är min favorit ger inte alls god eftersmak längre :( det här är ovant haha! Jag väntar första barnet och är "redan" i v.9 nu :) veckorna bara springer förbi!
Svar på tråden BF JULI 2017