Inlägg från: Silvercross |Visa alla inlägg
  • Silvercross

BF JULI 2017

Hej alla

Plussa idag . Fick BF 4 juli.

39 år, andra barn, andra försöket, nu hoppas på att allt går bra.

• Silvercross
    anna7607 skrev 2016-10-22 13:47:36 följande:

Hoppar in här jag med . Slipper jag mens så har vi samma bf

Lycka till!!!!
  • Silvercross
    Saaraa85 skrev 2016-10-22 10:48:28 följande:

Hur går det för er? Någon med några symtom? Jag ska testa imorgon med cb early. Men på något vis är det lättare att vänta när jag väl ska testa. Vill ju inte få negativt, samtidigt som jag vet att får jag det va det kanske bara för tidigt test.

Lycka till imon!!#
  • Silvercross
    Bell13 skrev 2016-10-22 22:10:34 följande:

Hej, har plussat idag på bim. Bf 2 juli. Mitt fjärde barn, är 42 år så jag är tacksam och önskar att den vill stanna.

Samma här, jag fyller 40 i januari. Hoppas att allt går bra
  • Silvercross
    Nsmm skrev 2016-10-22 22:19:05 följande:

Åh vad spännande. Stort grattis till er.. hoppas att allt går jätte bra för er

Tack!!!
  • Silvercross
    Saaraa85 skrev 2016-10-23 00:44:19 följande:

Ska prova clearblue early. 5 dagar innan BIM kan man testa. Är ju så jäkla osäker på när BIM är så räknar från äl istället, och det blir äl+9. Sååå väldigt tidigt, men sista chansen att testa när sambon är hemma samtidigt och utan barn. Han har två sen innan och vår vecka börjar imon. Är ju fullt medveten om att det kan bli negativt, men chansar iaf:) lite testnarkoman är jag allt :) vilket försök är du på?

Jag plussade äl+8 med mitt första barn. Nu äl + 12. Trodde det skulle aldrig hända. Jag kommer alltid att plussa tidigt. Allt kan hända. Lycka till
  • Silvercross
    småvildingar skrev 2016-10-24 08:14:48 följande:

Inga direkta symtom. Molande i livmodern, något ömma bröst och lite svullen. :)

Ja, visst! Fb-grupp är lättare att skriva i.

Jag känner precis samma. Hoppas det håller sig så ett tag.
  • Silvercross

Någon från Göteborg?

Har börjat att titta på vilken mvc är bäst. Aldrig mer bsrnmorskegruppen. Tänker nu på barnmorskehuset. Lite dyra priser. Men hoppas de är bättre också.

Någon som har varit hos en privat mvc? ( de som man måste betala, inte de som är gratis)

• Silvercross
    småvildingar skrev 2016-10-25 06:44:50 följande:

Nämen! Varför inte barnmorskegruppen? Skrev in mig där igår efter tips från vänner :o

Jag mådde jättedålig med min första graviditet. Kräktes hela tiden, kunde nästan inte gå de sista månaderna. Barnmorska sa hela tiden, "det är normalt, det kan hända, det är inte konstigt"...

Jag hade inte andra gravida att jämföra med. Så jag och min sambo litade på henne.

Detta gjorde att jag mådde dålig också efter förlossningen, var redan helt slut. Det har tagit sex år innan jag har vågat bli gravid igen.

Om du mår bra hela graviditeten då är de säkert bra. Men inte när man behöver hjälp.
Svar på tråden BF JULI 2017