BF JULI 2017
Hej alla
Plussa idag . Fick BF 4 juli.
39 år, andra barn, andra försöket, nu hoppas på att allt går bra.
Hej alla
Plussa idag . Fick BF 4 juli.
39 år, andra barn, andra försöket, nu hoppas på att allt går bra.
Hoppar in här jag med . Slipper jag mens så har vi samma bf
Hur går det för er? Någon med några symtom? Jag ska testa imorgon med cb early. Men på något vis är det lättare att vänta när jag väl ska testa. Vill ju inte få negativt, samtidigt som jag vet att får jag det va det kanske bara för tidigt test.
Hej, har plussat idag på bim. Bf 2 juli. Mitt fjärde barn, är 42 år så jag är tacksam och önskar att den vill stanna.
Åh vad spännande. Stort grattis till er.. hoppas att allt går jätte bra för er
Ska prova clearblue early. 5 dagar innan BIM kan man testa. Är ju så jäkla osäker på när BIM är så räknar från äl istället, och det blir äl+9. Sååå väldigt tidigt, men sista chansen att testa när sambon är hemma samtidigt och utan barn. Han har två sen innan och vår vecka börjar imon. Är ju fullt medveten om att det kan bli negativt, men chansar iaf:) lite testnarkoman är jag allt :) vilket försök är du på?
Inga direkta symtom. Molande i livmodern, något ömma bröst och lite svullen. :)
Ja, visst! Fb-grupp är lättare att skriva i.
Någon från Göteborg?
Har börjat att titta på vilken mvc är bäst. Aldrig mer bsrnmorskegruppen. Tänker nu på barnmorskehuset. Lite dyra priser. Men hoppas de är bättre också.
Någon som har varit hos en privat mvc? ( de som man måste betala, inte de som är gratis)
Nämen! Varför inte barnmorskegruppen? Skrev in mig där igår efter tips från vänner :o