Vänta ut!
Hej! Jag har under flera års tid skrivit här på FL. Träffade min man för 15 år sedan och han hade då ett litet pyttebarn i bagaget.
Där var det aldrig några problem problemet var häxan som lämnat min man och som aldrig accepterat att han kan/kunde gå vidare i sitt liv som 25 åring.
Jag och vi har blivit så illa behandlade under flera års tid men exet har haft turen med sig dvs advokater familjerätt.
Nu är barnet pytt myndig sedan en tid tillbaka och för ca tre år sedan så bor barnet pytt mer eller mindre på heltid hos oss. Min man och jag har stärkt vår kärlek fast vi inte visste det när det var som jävligaste och jag längtade flera gånger till eget boende. Jag har gråtit skrikigt och sörjt över att gemensamma barn blivit lidande för deras föräldrar bråkat och haft det jobbigt över lag.
Skulle aldrig göra om denna resa, fast jag skulle aldrig vilja vara utan bonus. Bonus och jag har ett förhållande i dag som är bättre än förhållandet till mina egna barn.
Vi har samma humor kan prata med varandra på ett lätt sätt och ja jag är inte hel om bonus inte ringer eller är här.
En fantastisk person som jag är bortskämd med att ha i mitt liv och i mina barns liv.
Allt trassel alla bråk och all smärta anser jag har berott på exet. Nu säger ni att det är inte ens fel att två bråkar. JO det är det! Vem vilka vill ha bråk runt om sina barn? I sitt förhållande? Det vi drabbades av var en utomstående person som inte kunde acceptera situationen.
Denna person lever ännu ensam det är synd om henne jämt. Skillnaden är att barnet inte bryr sig. Denne är vuxen och mamma har inget att säga till om längre.
Så till er
Håll ut det blir bättre!
Kram bra kämpat stå på er. Vi är mer än bäst vi styvmorsor