Kan hon vara psykiskt sjuk
Hej alla!finner ej någon förklaring på detta bekymmer.jag var tollsammans med en tjej som utgav sig för att vara den där tjejen som alla lurat,utnyttjat,besragit sen hon vart liten. Det kag vet i dag är att hon ljugit om allt och så menar kag verkligen ALLT sedan dag ett. .Vi hade ett jätte fint förhållande hela tiden,planerade att skaffa barn och gifta oss samt började leta hus. En kväll tog hon bara min hund och gick kl 9 på kvällen. Det visade sig att hon helt sonika bara gått till första bästa krog och drack för att sedan dra till nästa kille norr i sthlm. Har efter denna kväll fått städa upp efter allt hon ställt till med. Hon har släppt alltansvar för allt och alla och det har visat sig att hon hållt på på detta sätt sedan hon vart 16. Hon har lurat mig ,vänner och tom en gammal tant på 84 år som verkligen ställt upp för henne i 4 års tid,kommit fram att hon har missbrukat både alkohol samt narkotika. Hhon stal min hund,pengar och sänt fakturor på saker hon köpt till den äldre damen. Håller sig undan och lever nu med första bästa kille somsäger hej till henne alternativt hos sin psykiskt sjuka mamma i viksjö. Hpn vägrar ge alla dom hon bedragit och sivikigt någon som helst förklaring eller ursäkt. Hon har druckigt på kredit på restauranger och barer när jag vart och jobbat och sagt att jag kommer och betalar senare,lånat cigaretter i pressbyrån och sätteren av personalen där i skiten för hon fick betala för henne. Min fråga är ....skall man bara läta en sådan här människa få fortsätta i gamla banor eller försöka sätta stop för henne så hon ej kan lura flera. Finns så mkt mer jag skulle kunna skriva om vad denna tjej gjort mot mig med flera men väljer att ligga lågt än så länge.. Men har blivit sjukt sviken och lurad.känner mig så dum .men hennes förredetra vänner säger att hon alltid hållt på så här och är duktig på att manipulera folk.. Sköt om er alla och dela gärna med er av era erfarenheter eller lösningar på hur man hanterar en sådan här situation