• mammamumin

Två ma och ett X

Ankissen skrev 2016-09-28 18:31:22 följande:

Jag har inte haft något x men fyra missfall. Precis som du blir jag himla lätt gravid men min kropp verkar inte selektera utan befruktar vilket crappy ägg som helst med vilket måndagsexemplar av spermie som helst. Nu är jag gravid igen. Hoppas på det bästa. Jag har även lyckats få två barn sen tidigare mellan alla mina missfall så det verkar alltid gå till slut. Man blir ju bara så less på alla motgångar.

Känner igen mig, har två barn sedan innan och nu direkt 2 mf på varandra, jag är ändå lyckligt lottad som kan få barn, men vill så gärna ha ett tredje, men börjar ge upp nu lite, mf igår igen, precis samma vecka som innan (6+1). Kan inte kroppen producera ett fint ägg eller är jag för gammal och förgiftad ????.... (35 år gammal)
  • mammamumin

Ska prova munkpeppar nu igen, så dumt att jag inte tänkt på det innan, åt det i högdos förra graviditeten upp till v 10-11 tror jag, 40 mg per dag, i tyskland rekommenderar gynekologerna det till alla med lite oregelbunden mens eftersom det tros stabilisera progresteron i kroppen.. Kanske är därför jag haft två mf nu när jag inte har ätit det

Svar på tråden Två ma och ett X