vilken ruvardag fick ni plus med Blastocyst?
Jag är på rd 7 med ett upptinat 5dgr blasto. Ingen skymt om något plus. Är det kört? Ser folk som plussar på dag 6 med blasto. Men inte jag.
Jag är på rd 7 med ett upptinat 5dgr blasto. Ingen skymt om något plus. Är det kört? Ser folk som plussar på dag 6 med blasto. Men inte jag.
Jag brukar hålla mig från att testa förrän TD just eftersom det kan variera och jag inte vill behöva tvivla på resultatet, men förstår de som testar tidigare.
Ett ägg fäster i regel 5-10 dygn efter befruktning och om jag inte missinner mig kan det dröja något längre vid IVF. Inte förrän ägget fäst ordentligt börjar hCG att produceras. Det är alltså fullt möjligt att du är gravid men inte har hunnit få tillräckligt hög halt hCG för att det ska synas på test.
Jag håller tummarna för att det går bra, stort lycka till!
Med dottern fick jag plus på RD6 men med sonen var det extremt svagt streck först på RD7. Så det behöver inte vara kört än. Vänta och testa igen om ett par dagar, håller tummarna!
Jag plussade svagt på rd 6 med blasto. Den graviditeten slutade med missfall i v7. Nu är jag gravid igen och denna gången plussade jag på rd 9 med tvådagars odlade.
Tror inte det är kört ännu för dig. När jag väntade sonen fick jag inget plus förrän efter den officiella testdagen. Jag hade tagit flera test innan men alla hade visat negativt.
Jag plussade på RD 4 med blastis. Digitala på RD 6 fick jag gravid 1-2.
Men jag tror det är mycket individuellt!
Ge inte upp än.
RD 12 bör vara mer säkert!
Tack för era svar. Testade idag igen rd 8 men inget plus. Känns ganska kört. Orkar inte med nån mer ivf behandling.
Tack för era svar. Testade idag igen rd 8 men inget plus. Känns ganska kört. Orkar inte med nån mer ivf behandling.
Vad har du använt för test?
Tråkigt att du känner så, men jag förstår.
Hur många behandlingar har du gjort?
13juli: Låt dig själv att bryta ihop totalt och var ledsen känner du efter en tid fortfarande som du gör nu så behöver du inte genomgå fler behandlingar men kan också vara så att du ändrar dig. Hur det än blir så skickar jag varma kramar och lycka till i livet!
En liten fråga här, visar det plus snabbare med blactosyst?? fick ett 2 dagars tillbaka och tuvardag 7 här men inget plus.......blir så orolig...och mensvärk också bläääää
En liten fråga här, visar det plus snabbare med blactosyst?? fick ett 2 dagars tillbaka och tuvardag 7 här men inget plus.......blir så orolig...och mensvärk också bläääää
RD 6/7 alla tre gångerna med blasto men bara den tredje klarade sig längre än till v5+1 (18+2 idag). Så när jag plussat har inte spelat någon roll för utgången.