mosterJenny skrev 2016-09-25 17:05:38 följande:
Hej. Jag hoppas jag får följa med här! Jag har ingen egen erfarenhet av pergotime utan jag har motsatt problem med långa oregelbundna ägglossningar, ca 40-50 dagar...
Har försökt läsa på lite själv och börjat tro att även detta "problem" kan behandlas med detta läkemedel. Vi försöker få barn men det är näst intill omöjligt att pricka rätt då jag inte vet när ÄL sker.
Imorrn ska jag ta kontakt med gyn och hoppas på att få hjälp vidare!
Har både du och din partner blivit utredda eller är det först du som påbörja behandling? Om jag bara får ordning på min ägglossning vill jag tro att det ska gå lättare... *hoppas*
De har bara kollat mig än så länge, antagligen eftersom vi redan har barn och jag sökte för blödningarna, men skulle det inte ta sig på ytterligare 6 månader får vi kolla upp sambon med.
Har dock gjort ett hemmatest som visade att simmarna var bra.
Oj vad långt emellan du har, måste bli många äl-tester som går åt för att få reda på när de kommer ????. Hur länge har ni försökt? Är det ert första? Hoppas verkligen att de kan hjälpa dig så att ni kan lyckas ????. Klart du ska följa med här. Tycker bara det är skönt att skriva av sig lite med andra som har liknande problem.