Pergotime!!!
Ånej! Det är ju det enda som funkar på mig. Min äl är otillräcklig av ingen diagnostiserad anledning, ev endometrios Vad finns det för andra alternativ då?
Ånej! Det är ju det enda som funkar på mig. Min äl är otillräcklig av ingen diagnostiserad anledning, ev endometrios Vad finns det för andra alternativ då?
Det ska mer vara ett suckande utropstecken än ett frågetecken :-/
Jag har fått letrozol nu utskrivet. Tagis mina tabletter så vi får se hur det går. (Enbart blivit gravid med pergo innan).
Jag hann! Jag fick mitt recept på Pergotime :) Eftersom jag hade blivit gravid på Pergotime innan tyckte läkaren att jag skulle få dom igen. Lycklig! Nu börjar bebis verkstad.
Nu är jag gravid igen med Pergotime. Fy att dom tar bort detta. Hoppas den andra medicinen funkar lika bra.
Nu är jag gravid igen med Pergotime. Fy att dom tar bort detta. Hoppas den andra medicinen funkar lika bra.
Jag fick letrozol utskrivet av min läkare Ludmilla. Hon sa pergotime skulle utgå!
Började min kur igår.. vi har försökt få syskon i 1 år till vår 7.5 åriga son utan resultat.
Har bara en äggstock och får cystor på den då den får jobba lite extra för att producera allt äggstockarna ska göra!