• Orkide

Pergotime!!!

Ånej! Det är ju det enda som funkar på mig. Min äl är otillräcklig av ingen diagnostiserad anledning, ev endometrios Vad finns det för andra alternativ då?

• Orkide

Det ska mer vara ett suckande utropstecken än ett frågetecken :-/

• Orkide

Jag har fått letrozol nu utskrivet. Tagis mina tabletter så vi får se hur det går. (Enbart blivit gravid med pergo innan).

• Orkide
    Angeleyez skrev 2016-10-17 14:18:04 följande:

Jag hann! Jag fick mitt recept på Pergotime :) Eftersom jag hade blivit gravid på Pergotime innan tyckte läkaren att jag skulle få dom igen. Lycklig! Nu börjar bebis verkstad.

Vad skönt lycka till nu
  • Orkide
    Angeleyez skrev 2016-12-21 08:13:46 följande:

Nu är jag gravid igen med Pergotime. Fy att dom tar bort detta. Hoppas den andra medicinen funkar lika bra.

Tre misslyckade försök med letrozol
  • Orkide
    Angeleyez skrev 2016-12-21 08:13:46 följande:

Nu är jag gravid igen med Pergotime. Fy att dom tar bort detta. Hoppas den andra medicinen funkar lika bra.

Stort grattis!!!
  • Orkide
    Angeleyez skrev 2016-12-21 10:32:23 följande:
    När du hade Pergotime hur många försök tog det då?
    Andra, tredje och femte (slutade i missfall). Så jag kommer försöka (om jag får för gyn) några månader till med letrozol.
  • Orkide
    Angen skrev 2016-12-23 20:41:28 följande:

Jag fick letrozol utskrivet av min läkare Ludmilla. Hon sa pergotime skulle utgå!

Började min kur igår.. vi har försökt få syskon i 1 år till vår 7.5 åriga son utan resultat.

Har bara en äggstock och får cystor på den då den får jobba lite extra för att producera allt äggstockarna ska göra!

Hoppas vi blir gravida snart av letrozolen. Är på min fjärde omgång nu. Försökt i 22 eller något med att försöka få en trea.
  • Orkide
    Angen skrev 2017-01-05 22:38:09 följande:
    Vi håller tummarna ?
    Ja alla tummar o tår korsade hehe. Har ÄL nu i dagarna sen är det bara den lååånga väntan kvar.
Svar på tråden Pergotime!!!