Minsta kuk du knullat med?
Har legat med 3 st som hade små. Inte bara korta utan smala också.
Den minsta kan ha varit 9/10 cm och använde bara 2 fingrar för att stimulera honom.
Blev inget mer sex mellan oss
Har legat med 3 st som hade små. Inte bara korta utan smala också.
Den minsta kan ha varit 9/10 cm och använde bara 2 fingrar för att stimulera honom.
Blev inget mer sex mellan oss
Nu råker det ju vara KVINNORNA i tråden som överger män som de anser oförmögna att ge dem njutning p ga liten penis.
Förövrigt är ju jämförelsen med smö bröst fullständigt fel eftersom de inte har någon direkt koppling till förmågan att genomföra ett samlag. Däremot kan ju smö bröst vara en anledning till att kvinnor blir bortvalda redan innan man hamnat i bingen. Frågan är vad alla tysta kvinnor som inte bedyrar att storleken saknar betydelse tycker?
Bröst går förövrigt fixa med en betydligt enklare/billigare och mindre riskfylld operation.
Är själv något över medel så kan vi ju bespara oss de obligatoriska påhoppen som brukar komma när argumenten tar slut.
Lider med både män och kvinnor som inte lever upp till de porrfilmsskadade kraven som särskilt yngre tycks ställa på sina partners.
Om man har så lätt att bli kränkt så kan man undra vad en del gör här. Det finns också folk som är lite som självutnämnda moralpredikare. Det hade varit skönt att slippa den typen ibland.
Det som stör mig mest är att dörren inte går åt båda håll på FL. Om en kvinna generaliserar och uttrycker sig nedsättande om vita män är det knäpptyst och det passerar obemärkt. Alla andra grupper så är det silkeshandskar på.
När vi män uttalar oss måste vi vara mycket noga i vårt ordval så inte vi blir anmälda av någon kvinna som känner sig kränkt.
Då har du alltså inga invändningar mot att män uttalar sig nedlåtande om slappa fittor och sladdriga taxöron eller om hur värdelösa kvinnor som inte ammar sina nyfödda är?
Man kan inte bara plocka russinen ur jämställdhetskakan.
"Jag vet inte jag... Det är visserligen ett fritt land och det råder åsiktsfrihet, och så länge man inte nämner en person vid namn kan det kanske tyckas ok att säga vad som helst.
Men borde man ändå inte tänka sig för innan man yttrar sig offentligt? Många läser sånt här, och många mår säkert hemskt dåligt.
Min personliga åsikt kan för den som är känslig och kanske har dåligt självförtroende kännas som riktad direkt mot denne och även kännas som något som representerar allas åsikt.
Jag undrar hur en tråd om den slappaste fittan man knullat med skulle mottas om man dessutom påtalar hur illa det var att ha sex med henne?"
Tankar kring inlägg #87?
Jag tycker det är huvudet på spiken.
Exakt vilka fakta är det du refererar till? När jag läser dina inlägg ser jag bara en rad försök att sopa problemet med att kvinnor tillåts skriva nästan vad som helst men när män gör samma sak är det nolltolerans.
Är det några som knallar runt i offerkofta både i forumet och utanför så är det väl alla kränkta kvinnor. Räkna alla inlägg där kvinnor klagar på sina män och återkom. Man kan ju undra vem det är som VALT dessa hemska män? ... eller blev kanske kvinnorna bortgifta?
Du försöker förminska och sedan avsluta när du märker att du inte kommer "vinna". Fakta ÄR argument...
Jag tror att den enda här i tråden som har ett mindervärdeskomplex och alltid vill ha sista ordet är du.