• Anonym513

    Minsta kuk du knullat med?

    Det är nog bara på familjeliv man kan starta en så kränkande tråd om andra människor utan att bli anmäld.

    Undrar hur en tråd om den slappaste/sladdrigaste fittan män hade knullat skulle blivit mottagen?


    PS. Det är jag som anmält en dal av inläggen.

  • Anonym513
    BBWLady skrev 2016-09-29 12:24:47 följande:
    Äntligen! En av få män här i tråden som förstår sig på sex :). Sex handlar om njutning och den kan uppnås på massor av sätt. Jag njuter lika mycket av sex utan penetrering som av sex med. Och även jag har ofta sex utan "kuk i fitta". Jag tänker inte så mycket på hur det ska vara eller inte ska vara.

    Njuter båda så är det bra sex :)

    Nu råker det ju vara KVINNORNA i tråden som överger män som de anser oförmögna att ge dem njutning p ga liten penis.


    Förövrigt är ju jämförelsen med smö bröst fullständigt fel eftersom de inte har någon direkt koppling till förmågan att genomföra ett samlag. Däremot kan ju smö bröst vara en anledning till att kvinnor blir bortvalda redan innan man hamnat i bingen. Frågan är vad alla tysta kvinnor som inte bedyrar att storleken saknar betydelse tycker?


    Bröst går förövrigt fixa med en betydligt enklare/billigare och mindre riskfylld operation.


    Är själv något över medel så kan vi ju bespara oss de obligatoriska påhoppen som brukar komma när argumenten tar slut.


    Lider med både män och kvinnor som inte lever upp till de porrfilmsskadade  kraven som särskilt yngre tycks ställa på sina partners.

  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-09-29 20:01:05 följande:
    Om man går igång på stora bröst men brösten är små fula taxöron så kommer det få en direkt koppling till möjligheten att genomföra ett samlag. Just sayin....

    Detsamma gäller ju om mannen går igång på stora öron men kvinnan har bara fått små... 

  • Anonym513
    Anonym (W) skrev 2016-09-30 07:12:42 följande:

    Jag vet inte jag... Det är visserligen ett fritt land och det råder åsiktsfrihet, och så länge man inte nämner en person vid namn kan det kanske tyckas ok att säga vad som helst.

    Men borde man ändå inte tänka sig för innan man yttrar sig offentligt? Många läser sånt här, och många mår säkert hemskt dåligt.

    Min personliga åsikt kan för den som är känslig och kanske har dåligt självförtroende kännas som riktad direkt mot denne och även kännas som något som representerar allas åsikt.

    Jag undrar hur en tråd om den slappaste fittan man knullat med skulle mottas om man dessutom påtalar hur illa det var att ha sex med henne?


    ... eller en hånfull tråd om små bröst, stora näsor eller bakdelar. Tydligen tycker FL att det är ok eftersom de inte godkände min anmälan av tråden.


    Varför är det ok att häckla män på FL? Är vi inte en del av familjen?

  • Anonym513
    Läs mina inlägg innan du kommenterar och återkom.
    ps. Varför är du själv anonym?
  • Anonym513
    Anonym (KG) skrev 2016-09-30 09:31:28 följande:
    Detta är en tråd i ett öppet forum där man diskuterar sex och samlevnad!
    I forum uttrycker sig människor ibland väldigt elakt och plumpt. Många överdriver och säger saker som man inte skulle säga annars. Detta är på både gott och ont.

    Mår du dåligt över en tråd där det diskuteras om små kukar, slappa fittor, sladdriga rövar eller tjocka ben eller nåt annat som har med människans anatomi att göra så behöver du inte läsa den. Jag har full förståelse för att du kan ta illa upp vad en del idioter skriver men oftast är det inget personpåhopp och det är absolut ingen som tvingar dig att läsa det heller.

    FL tillåter att du skriver anonymt. Du själv har valt att anmäla en tråd anonymt!
    Varför gör du det?
    Anmäler du även trådar där människor t ex diskuterar om cancer och andra sjukdomar? Ponera att en man/kvinna överger sin sambo för att h*n inte orkar med sjukdomen när den sjuke behöver h*n som mest och gör det med nån okänslig kommentar t ex " jag orkar inte se min sambo bajsa ned sig mer så jag lämnar".

    Jag tycker du ska sluta att hänga på forum där människor skriver anonymt och välja andra alternativ där människor inte kan gömma sig bakom sin anonymitet.

    Läs inlägg #87. Det sammanfattar även mina åsikter på ett bra sätt.


    Det som stör mig på FAMILJEliv är att det tydligen är fritt fram att kränka män men när det gäller kvinnor åker silkeshandskarna på år 2016???


    Jag anser att man skall respektera andra människor oavsett ras, ålder kön etc vilket också står i forumreglerna. 

  • Anonym513
    Anonym (KG) skrev 2016-09-30 10:00:18 följande:
    Det korta svaret är:
    Därför att det är ett anonymt forum och jag hävdar därför min rätt till det.

    Det är nog tusentals människor här som kanske mår dåligt över något de inte öppet vågar tala om. Tex homosexualitet. Hur många tror du skulle våga tala om det om man var tvungen att uppge namn och personnummer?
    Precis, och då är det väl bra att man kan få vara anonym? Ännu bättre blir det ju om man inte blir påhoppad med plumpa skämt om homosexuella.
  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-01 10:54:33 följande:

    Om man har så lätt att bli kränkt så kan man undra vad en del gör här. Det finns också folk som är lite som självutnämnda moralpredikare. Det hade varit skönt att slippa den typen ibland.


    Det som stör mig mest är att dörren inte går åt båda håll på FL. Om en kvinna generaliserar och uttrycker sig nedsättande om vita män är det knäpptyst och det passerar obemärkt. Alla andra grupper så är det silkeshandskar på.


    När vi män uttalar oss måste vi vara mycket noga i vårt ordval så inte vi blir anmälda av någon kvinna som känner sig kränkt.

  • Anonym513
    Anonym (Inte färdig) skrev 2016-10-01 11:48:03 följande:
    Jag håller med dig... Men det gäller dessutom på många andra håll i samhället också. Och det är liknande i förskola och skola. För mig som mamma till pojkar är det ett reellt problem.

    Jag har två pojkar och den äldsta (16 år) sammanfattade lektionen i jämställdhet med att män ÄR fel och kvinnor ÄR rätt. Kändes inte som att läraren träffat riktigt rätt.


    När han sedan hade kompisar på övernattning satt de och diskuterade vid köksbordet och förvirringen var total :/ Minsta gemensamma nämnaren var att de fått uppfattningen att kvinnor får det bättre på mäns bekostnad vilket tog mig en stund att förklara för dem att så inte är fallet, suck.


     

  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-01 13:37:44 följande:
    Jag tycker du har helt fel i sak och helt fel i din inställning.

    Då har du alltså inga invändningar mot att män uttalar sig nedlåtande om slappa fittor och sladdriga taxöron eller om hur värdelösa kvinnor som inte ammar sina nyfödda är?


    Man kan inte bara plocka russinen ur jämställdhetskakan.  

  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-01 20:24:41 följande:
    Alla anledningar att knulla är bra anledningar... ;)
    ??? Även när du sagt nej?
  • Anonym513
    Anonym (.) skrev 2016-10-01 22:11:46 följande:

    Hur ska man som tjej kunna veta cm-storlek på kukar? Tar folk fram måttband när de har sex?

    Kommer aldrig förstå varför killar ältar kukstorlekar in absurdum. Det är såna vanföreställningar att tro att tjejer överlag bryr sig särskilt mycket om sånt, så länge det är inom normalintervallet. 


    Ungefär som kvinnor som ältar bröststorlek och vikt...
  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-02 18:53:07 följande:
    En del jämförelser och gnäll om jämställdhet från män här på FL beror nästan enbart på att de män som gnäller är väldigt osäkra på sig själva och har stora problem att se historik och helhet i jämställdhetsfrågan- Tragiskt och jag tycker egentligen mest synd om dom. Ingen skal behöva vara så osäker på sig själv.

    "Jag vet inte jag... Det är visserligen ett fritt land och det råder åsiktsfrihet, och så länge man inte nämner en person vid namn kan det kanske tyckas ok att säga vad som helst.



    Men borde man ändå inte tänka sig för innan man yttrar sig offentligt? Många läser sånt här, och många mår säkert hemskt dåligt. 

    Min personliga åsikt kan för den som är känslig och kanske har dåligt självförtroende kännas som riktad direkt mot denne och även kännas som något som representerar allas åsikt.

    Jag undrar hur en tråd om den slappaste fittan man knullat med skulle mottas om man dessutom påtalar hur illa det var att ha sex med henne?"


    Tankar kring inlägg #87?


    Jag tycker det är huvudet på spiken.


     

  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-03 14:20:24 följande:
    Jag tycker det är på sin plats att sluta med överförmynderi på eget bevåg. Vad ger dig rätten att ta ansvar för vad som skrivs? Vad ger dig rätten att tolka vad andra tycker och känner? Ingenting, du har inte den rätten.
    Jag anser att inlägg #87 pulkvriserar din bristfälliga argumentationsteknik.
  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-03 17:06:47 följande:
    Nu var det ingen argumentationsteknik utan kalla fakta.

    Exakt vilka fakta är det du refererar till? När jag läser dina inlägg ser jag bara en rad försök att sopa problemet med att kvinnor tillåts skriva nästan vad som helst men när män gör samma sak är det nolltolerans.


    Är det några som knallar runt i offerkofta både i forumet och utanför så är det väl alla kränkta kvinnor. Räkna alla inlägg där kvinnor klagar på sina män och återkom. Man kan ju undra vem det är som VALT dessa hemska män? ... eller blev kanske kvinnorna bortgifta?

  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-03 19:32:37 följande:
    Tyvärr är det så att om du inte ens kan se att det var fakta och inga argument så kommer vi nog inte så mycket längre. Det vore jättetrevligt om du kunde lämna denna tråden och försök hitta en tråd som passar dig bättre, men jag har en känsla av att du måste ha sista ordet och inte klarar av det. Puss och kram.

    Du försöker förminska och sedan avsluta när du märker att du inte kommer "vinna". Fakta ÄR argument...


    Jag tror att den enda här i tråden som har ett mindervärdeskomplex och alltid vill ha sista ordet är du.

  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-04 17:33:46 följande:
    Absolut. Där fick du mig. Jag är ju bara en korkad brud som skall sättas på plats av duktiga män som vet. Förlåt, jag vet inte vad som flög i mig.
    Ojdå, åkte offerkotan på nu när argumenten tog slut...
  • Anonym513
    Anonym (Milf) skrev 2016-10-05 17:53:09 följande:
    Ja. Jag hade inte räknat med vare sig att du skulle vara såpass skicklig på att argumentera eller att du ens skulle känna till ironi.

    Är du lika road av trådar om små bröst? Eller sladdiga fittor?


    Varför är det okej att häckla män som troligtvis redan har ett helvete men när det kommer till kvinnor åker silkeshandskarna på?

Svar på tråden Minsta kuk du knullat med?