Anonym (KG) skrev 2016-09-30 09:31:28 följande:
Detta är en tråd i ett öppet forum där man diskuterar sex och samlevnad!
I forum uttrycker sig människor ibland väldigt elakt och plumpt. Många överdriver och säger saker som man inte skulle säga annars. Detta är på både gott och ont.
Mår du dåligt över en tråd där det diskuteras om små kukar, slappa fittor, sladdriga rövar eller tjocka ben eller nåt annat som har med människans anatomi att göra så behöver du inte läsa den. Jag har full förståelse för att du kan ta illa upp vad en del idioter skriver men oftast är det inget personpåhopp och det är absolut ingen som tvingar dig att läsa det heller.
FL tillåter att du skriver anonymt. Du själv har valt att anmäla en tråd anonymt!
Varför gör du det?
Anmäler du även trådar där människor t ex diskuterar om cancer och andra sjukdomar? Ponera att en man/kvinna överger sin sambo för att h*n inte orkar med sjukdomen när den sjuke behöver h*n som mest och gör det med nån okänslig kommentar t ex " jag orkar inte se min sambo bajsa ned sig mer så jag lämnar".
Jag tycker du ska sluta att hänga på forum där människor skriver anonymt och välja andra alternativ där människor inte kan gömma sig bakom sin anonymitet.
Läs inlägg #87. Det sammanfattar även mina åsikter på ett bra sätt.
Det som stör mig på FAMILJEliv är att det tydligen är fritt fram att kränka män men när det gäller kvinnor åker silkeshandskarna på år 2016???
Jag anser att man skall respektera andra människor oavsett ras, ålder kön etc vilket också står i forumreglerna.