Inlägg från: Oktober23 |Visa alla inlägg
  • Oktober23

BF juni 2017

Gravidskanetjej skrev 2016-11-09 16:35:55 följande:

Då har vi samma bf. Blev oxå tillbakaflytttad efter ultraljud. Dock så går ja inte mkt efter ultraljudet då alla mina sysjonbarn blivit födda efter sista mensen. O då skulle alla dem blivit födda en vecka för tidigt enligt ultraljudet. Men roligt att vi har samma bf :)

Ja det var väldigt kul. Vart bor du?

Jag är 27 och vårt första barn.
  • Oktober23
    Elnawsmn skrev 2016-11-13 14:29:30 följande:

Hej är gravid med första barnet och mår illa nästan konstant och spyr minst 2 gånger per dag någon som har nå tips ? :)

Jag har precis likadana besvär som du. Inte bara att jag spyr utan jag blir i allmänhet helt dåsig, trött och svimfärdig av detta. SÅ jobbigt! Att man ska behöva lida såhär för att man är gravid. När försvinner detta elände?
  • Oktober23
    Elnawsmn skrev 2016-11-13 17:15:10 följande:

Läste att det ska minska/försvinna efter v12 och jag är 11 + 1 just nu så får väl vänta och se även om det känns som att det tyvärr inte kommer gå över ???? vilken vecka är du i ? :)

Jag är i vecka 8. Går in i vecka 9 på onsdag. Fruktansvärt det här.
  • Oktober23

Var på kub i fredags och allting så jättebra ut.

1:20 000 för båda sakerna. Skönt!! Bebis mår bra och jag fortsätter med mitt illamående. Det känns på något sätt overkligt nu när man har börjat berätta för folk samtidigt som det känns som att jag FAKTISKT är gravid nu. . Glaaad är mitt förnamn! Hehehe

• Oktober23

Jag är i vecka 16 och har fortfarande mycket illamående.. någon mer? Jag börjar fan bli helt tokig på illamåendet. Jag orkar verkligen inte mer.

• Oktober23
    Tevira skrev 2017-01-08 12:59:10 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här! BF 20/6, första barnet :)

Hej hej. Jag har ockap bf 20/6, vad roligt att vi har samma dag. Hur mår du?
  • Oktober23
    Tevira skrev 2017-01-08 20:04:55 följande:

Åh så kul! Jag mår bra, illamående och trötthet har försvunnit :) Hur mår du? När har du RUL?

Tröttheten har mestadels försvunnit. Illamåendet börjar också försvinna mer och mer. Jag har RUL 1 februari. Du då?
  • Oktober23
    Tevira skrev 2017-01-09 18:48:05 följande:

Skönt att du börjat må bättre. Vi har tid 23 januari. Längtar verkligen!

Jag längtar verkligen till rul, det ska bli jättespännande att se hur bebis mår och vad det är för kön. Ska ni kolla kön?
  • Oktober23

Jag är i vecka 19 imorgon och har endast känt lite typ av bubblor. Inget annat särskilt så. Är mitt första barn så har inte så mycket att jämföra med..

Svar på tråden BF juni 2017