Inlägg från: Oktober23 |Visa alla inlägg
  • Oktober23

BF juni 2017

Eni skrev 2016-10-21 12:06:09 följande:

Åh så roligt! När har du tänkt ring bm för inskrivning? :)

Jag var faktiskt där igår och gjorde det. Jag fick ett par inbokade tider som jag ska dit. Bland prover, kubb och att först och främst se så att fostret lever. Det ska jag göra i vecka 9, 8+1.. Du då?
  • Oktober23
    Eni skrev 2016-10-21 13:53:07 följande:

Så spännande!

Jag vet faktist inte, kanske ringer nästa vecka. :)

Ja gör det
  • Oktober23

Just nu känner jag inte särskilt mycket.. kan känna pyttelite i tjejmilen i mellanåt. I vekan har jag haft massor av symtom men jag längtar nästan till illamåendet för att veta att det går framåt.

• Oktober23

Hej mammsen79!

Min kom tydligen aldrig till fast gubbe, jag hade endast blinkande från ena dagen till den andra. Jag missade säkert den fasta men jag blev ju gravid i allafall. Nidblödning har jag inte heller haft. Är i vecka 6 (5+4).

• Oktober23

En Facebookgrupp finns.. det är någon tjej här i tråden som man skulle kontakta. . D hittar henne säker några sidor bakåt. . Minns dock inte själv vad hon heter. . Jag tänkte gå med när jag den 9/11 ska på vul efteråt.. beroende på ifall de kan se något litet hjärta.

• Oktober23
    doris123 skrev 2016-10-24 13:29:24 följande:

fast nä... det kan aldrig ge ett felaktigt positivt svar.

Jo det kan viddt ge ett felaktigt positivt svar. Har gjort det på mig.
  • Oktober23

Mitt illamående har startat nu och det är inte roligt. På morgonen är det som värst. . Tänker också att detta får bli värt all väntan på något gott.. om 13 dagar ska jag på vul och hoppas på att få se det lilla hjärtat slå, jag fick ju aldrig se det sist eftersom det slutade i ett missfall. Denna gången tror jag på denna bebisen. BF 20 juni

• Oktober23

Illamående från helvetet är här. Hej hej! Vecka 7 (6+4). nästa onsdag ska jag på vul för att se ett pickade hjärta förhoppningsvis.

• Oktober23

Jag har ett hemskt illamående dygnet runt. . spyr ungeför 2-3 ggr per dag. Usch för detta! I vecka 8.

• Oktober23

Idag var vi och kollade på fostret och där fanns ett litet hjärta som slog. ÅHHH :):):)blev dock tillbakaflyttad 1 vecka.. så v. 8 och BF 26 juni. .

Svar på tråden BF juni 2017