Inlägg från: citronen95 |Visa alla inlägg
  • citronen95

BF juni 2017

Hej och grattis till alla plus :)

Enligt sista mensens första dag så har jag bf 24/6.

När jag läser om era symtom så känns det som att jag borde ha mer symtom än vad jag har. När jag plussade i måndags så hade jag ömma bröstvårtor o molvärk i livmodern. Nu ömmar hela brösten lite men inte mycket och sen har jag ont i ryggslutet. Känner inget illamående över huvudtaget men det kanske jag bara får vara glad över? :)

• citronen95

Jag är gravid i v. 13+4. Jag har ständig värk i benen.. typ som växtvärk från höfterna ner i vaderna. Nån som har/haft samma?

• citronen95

Har för mig att någon startat en grupp på fb för oss med bf i juni. Är intresserad av att gå med i denna om den är osynlig för allmänheten, alltså att ingen av mina vänner ser att jag gått med i gruppen .. eftersom det ännu inte är officiellt.. någon som förstår vad jag menar? :)

• citronen95
    mammasusan skrev 2017-01-16 19:05:54 följande:

Skicka mig ett pm med vad du heter på fb & hur profilbilden ser ut så lägger jag till dig som vän först så jag kan lägga till dig i gruppen. Du kan ta bort mig sen om du vill

Tror jag skickat till dig nu :)
  • citronen95

Har aldrig oroat mig över min viktuppgång innan, har legat på +3 kg i flera veckor. Idag v. 20+4 har jag gått upp 5.5 kg helt plötsligt. Hörde från min bm att man endast bör gå upp 10 kg under graviditeten och nu har jag redan gått upp hälften :o

Svar på tråden BF juni 2017