Inlägg från: Lilla_pyret |Visa alla inlägg
  • Lilla_pyret

BF juni 2017

Hoppar in jag med! Gravid för andra gången men med första barnet. Råkade ut för ett MA (i v.12, men bebis var bara utvecklad till vad som motsvarar v.5-7.)ca 2 månader innan vi plussade denna gång. Nu håller vi tummarna att de går vägen denna gång! Har ett första möte hos MVC nästa vecka där tidigt VUL ska bokas in!

• Lilla_pyret
    Starletz skrev 2016-10-08 07:58:12 följande:

Någon mer än jag sover dålig på nätterna och vaknar tidigt?? (Som inte har barn som väcker en)

Samma för mig! Kan vakna innan 7 på helgerna vilket jag inte brukar i vanliga fall!
  • Lilla_pyret
    Karesse skrev 2016-10-16 19:14:04 följande:

Har plussat nu i veckan. Har PCOS och fått remiss för IVF efter flera år av försök så visar jag plötsligt gravid på naturlig väg.. Är helt paff och såklart livrädd att det inte kommer hålla hela vägen men än är jag här.
    Har inte berättat för någon mer än min sambo, han vill vänta tills ultraljud.. därför har jag ingen att prata med om alla upplevelser och hur det ska kännas. Är nyss fylld 28, inga tidigare barn.. följer gärna denna tråd :)

Grattis till graviditeten, det kommer nog gå Jättebra för er nu när ni blev gravida på naturlig väg ändå! :)
Svar på tråden BF juni 2017