• 90cma

BF juni 2017

Hej alla. Jag har inte testat mig ännu. Men jag tror jag är gravid i vecka 6 imon. Ska köpa test imon så jag vet mer exakt. Har en son här hemma som blir 2 i februari. Hoppas jag är gravid. Vill så gärna ha ett syskon tilla min son. Mensen brukar vara regelbunden på dagen och nu är den över 1 vecka sen. Har inga symtom. Men det hade jag inte med sonen heller.

Vi hörs här ????

• 90cma

Kommer inte att göra test idag som jag egentligen vill. Min sambo ville vänta. De va tufft för honom att ta in att de kanske är något i min mage nu. Men snart ska jag testa för att vara säker..

• 90cma
    crizziepalm skrev 2016-10-06 12:51:07 följande:

Varför skall du inte testa om det är det du vill?

Därför att jag accepterar min sambos vilja. Med vårt första barn blev det en del komplikationer vid förlossningen. Vi båda vill ha ett till barn men min sambo blev helt förströd av de. Så bara tanken på en att vi kan vara gravida nu gjorde så han började tänka på vår tidigare förlossningen och blev då väldigt rädd. Så vi avvaktar. Men jag tror skarpt på att de ligger nåt i magen nu när mensen är sen 1 vecka och 2 dagar. Och den annars är punktlig.
  • 90cma

Nu har jag äntligen tagit ett test. Och vi ska ha ett till barn ca 7 juni 2017 ????

Svar på tråden BF juni 2017