• LaceyLoo

BF juni 2017

Hoppar in!
    Första barnet, sambon och jag är båda 26 år :)

• LaceyLoo
    Fru89 skrev 2016-10-06 20:28:21 följande:

Ni som plussat, har ni fått tid för inskrivning redan, elller när tänker ni ringa bm?

Och om du fått en tid, i vilken vecka är du när du ska dit? (Många frågor vid första graviditeten)

Jag ringde bm dagen efter vi plussade, hon sa att det var bra då de vill ses så tidigt som möjligt. Vi ska dit onsdag nästa vecka, då kliver vi precis in i v6 :)
  • LaceyLoo
    Starletz skrev 2016-10-06 18:19:08 följande:

Jag har skapat en tråd som heter BF juni 2017 Sthlm för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm. Tänkte det kunde va kul att samla alla som bor i samma stad :)

Får man gå med om man bor precis utanför Sthlm? :)
  • LaceyLoo
    EnBlivandeWestring skrev 2016-10-07 07:02:29 följande:
    Jag var säker på mitt plus igår och ringde MVC direkt på morgonen. Jag fick lov att komma in redan idag men då jag känner att jag vill samla på mig mer frågor så ska jag dit på onsdag (om 5 dagar) för inskrivning
    Kärlek till er
    Åh spännande :) då ska vi dit samma dag!
  • LaceyLoo
    Fru89 skrev 2016-10-07 07:21:41 följande:

Ok, men om det verkar som att dom vill att man kommer in ganska tidigt så kanske jag borde ringa idag då eftersom vi går in i vecka 6 i morgon.

Vad sa ni? "Hej jag är gravid" ? Hehe :P

Haha typ så! Jag: hej, eh, jo jag är typ gravid.. vad ska jag göra nu? Hahah :p
  • LaceyLoo
    enussune skrev 2016-10-07 09:17:24 följande:

Nu har jag precis ringt och fick toppen bra hjälp!

Jag sa hej, vi har plussat.

Hon frgade hur det kändes och jag svarade bra, då överröste hon med grattis :)

Jag har tagit tre tester från graviditetskollen som alla gett positivt svar. Linjen har varierat lite i styrka beroende på kväll och dag.

Idag gick jag in i vecka 7.

Eftersom jag inte haft speciella symptom annat än ont i bröst och ingen mens. Borde jag ta ett digitalt test??

Har liksom inte fattat detta än!

Härligt med bra bemötande!!

Tror inte du behöver ta flera test! Lita på kroppen :)

Jag har typ heller inga symptom alls! Mer än att jag är lite trött och ingen mens..
  • LaceyLoo
    Starletz skrev 2016-10-08 07:58:12 följande:

Någon mer än jag sover dålig på nätterna och vaknar tidigt?? (Som inte har barn som väcker en)

Ja.. jag sover dåligt, oroligt, vaknar flera gånger.. och vaknar tidigt!
Svar på tråden BF juni 2017