• ibis

BF juni 2017

Jag hoppar in! Vecka 6 nu! Mår skit och grinar bara hela tiden :)

• ibis
    hesa83 skrev 2016-10-02 19:01:06 följande:

Jag är gravid i vecka 5 och den senaste veckan fryser jag som en jäkla TOK varenda kväll! Från 17-18 tiden till jag somnar.

Spolar upp bad med så varmt vatten det bara går, tjocka tofflor, mjukisar, dubbla tröjor, filt.. inget liksom hjälper?!

Helt sjukt ju. Någon som har koll på hur länge dessa symptom brukar hålla i sig?

JAG MED. Fryser ända in i märgen hela dagarna :( Är i vecka 6.
  • ibis
    Päärlan skrev 2016-10-03 16:06:49 följande:

Bf 3 juni 2017. Gravid i vecka 6. Inga symptom alls förutom en jäkla mensvärk på kvällar och nätter. Annars ok hitttils!

Roligt med samma BF :D
  • ibis
    Päärlan skrev 2016-10-03 16:06:49 följande:

Bf 3 juni 2017. Gravid i vecka 6. Inga symptom alls förutom en jäkla mensvärk på kvällar och nätter. Annars ok hitttils!

Roligt med samma BF :D
  • ibis
    Päärlan skrev 2016-10-03 20:41:36 följande:

Är de någon som kommer att göra ett tidigt ultraljud v 8-9? Funderar på det men vet inte riktigt om de är skadligt eller inte. Vill göra de pga tidigare missfall..

Jag har ett bokat i v 8. Går runt och är orolig för att det inte är något i magen så måste göra det för min skull. Skulle aldrig klara av att vänta till riktiga ultraljudet.
  • ibis

Jag ringde när jag plussade, runt vecka fem och gick så trist bemötande. Hon bara "jaha oj vad tidigt du ringer ring tillbaka i november." Fick tvinga till mig ett hälsosamtal.

• ibis

Gjorde tidigt ultraljud i dag i v 8 (7+0) och visst pickade hjärtat på fint! Fick lyssna på det också :D Otroligt lättad!

Svar på tråden BF juni 2017