• vi259

BF juni 2017

Får man ansluta sig hit? Har precis fått ett gravid! Har bf typ 30 maj-2 juni. Jag har två barn sedan innan och sambon också. Men blir första gemensamma. Och en sladdis dessutom :)

• vi259

tycker känslan känns så häftig! gravid det ska komma en bebis! trodde man skulle förstå det mer för varje graviditet men det gör verkligen inte jag. nästan så jag längtar efter fler symptom så man blir mer påmind om det=)

• vi259
    lingonrisig skrev 2016-09-25 00:09:30 följande:
    Ska såklart stå FLER med tidiga symptom och inte följer, hehe..
    jag har brösten som värker rejält! sedan är de svag mensvärk till och från under dagarna. kisseriet har ja inte märkt av då ja alltd kissar mycket och på nätter (dricker för mycket vatten)

jag bor i luleå och är 27.
  • vi259
    lingonrisig skrev 2016-09-25 00:26:05 följande:
    Kul! Jag har gått på LTU. Sån himla härlig stad, Luleå. :)
    jo det är den=) dock gillar jag inte snö så bor lite fel:) har ni försökt länge?
  • vi259
    lingonrisig skrev 2016-09-25 12:24:27 följande:

Oj haha ja då är det kanske inte lika kul på vintern. Jag älskar snö men minns fortfarande min första vinter i Luleå som en smärre chockupplevelse, -35 grader rakt i ansiktet som en fet käftsmäll! Då fick man känna att man levde. :) nej, försökt länge har vi inte gjort, vi dumpade skydden i augusti och tänkte att det blir när det blir, men jag inser att vi haft en himla tur. Tycker ändå att nedräkningen till bim den här månaden var otroligt segt haha. Hur länge fick ni vänta?

Haha jo 35 är en känsla! I vintras var vi nere i 43 som minst:) älskar dock vårvintern här. Då man åker skoter skidor och njuter av värmen trotts snö:) ska bli intressant att se vilket skick man är att åka skoter iår:)

Nej vi hade en riktig tur. Bestämde oss att försöka 27 augusti och nu kom det. Hade trott de skulle vara svårt då jag och exet fick gå utredning och få tabletter för att ja skulle bli gravid.
  • vi259

Idag vågade jag ringa bm så den 12 ska vi dit:) ska bli kul att se vad hälsosamtalet innehåller.:)

• vi259
    lingonrisig skrev 2016-09-27 22:20:12 följande:

Så himla mysigt med skoter och skidåkning, det är det bästa med att bo i Norrland. Räknar med att flytta dit igen en vacker dag, tycker Stockholm är lite väl... Stockholmigt. Även om jag gillar utbudet som finns på det mesta.

Kul att det gick så fort! Man blir lite chockad när det gör det men mest är man förstås tacksam.

Ja skoter skidor på våren! Vi bor så vi har allt det precis utanför dörren hela tiden :) gubben har. Precis skissat upp hur han ska kunna fästa en bilstol med bas i både fyrhjulingen och skoterpulkan haha.

Har du bott ifrån Norrland länge?
  • vi259
    ejh97 skrev 2016-10-01 21:08:50 följande:

Jag ska till mvc i v 6+5 så antar att det är supertidigt då. Men hon kanske valde en tid tidigt då jag är ung?

Här där jag bor är de hälsosamtal i v 6-8 och sedan inskrivning v 12. Kanske är samma för dig?
Svar på tråden BF juni 2017