Inlägg från: MammaMu00 |Visa alla inlägg
  • MammaMu00

BF juni 2017

Hej! Hänger på här, plussade igår! :) blir andra barnet, bf 10 juni. Har fortfarande inte förstått och kan "glömma" det, som igår i duschen kom jag plötsligt på... juste jag är ju gravid?!? så overkligt!! :)

• MammaMu00

Hej

Tråkigt att läsa om alla missfall :( fick ett MA konstaterat här också, på ultraljudet i v 12. Från helt överlycklig över att äntligen få gå på ul till nerslagen på 1 sek.. har skrapats och försöker återhämta mig nu. Vågar inte riktigt tänka framåt än men det kommer väl.

Önskar alla lycka till både med nuvarande och framtida graviditeter <3

• MammaMu00

Nu vill jag verkligen inte oroa någon för det finns det inte anledning till. Den absoluta majoriteten av graviditeter går ju bra <3 jag hade symtom hela vägen fram till ul, kräktes samma morgon. På ul visade sig att bebisen slutat växa 2 v tidigare då hjärtat stannat. Under dessa två veckor som bebisen inte levde hade jag tom varit sjukskriven pga illamående! Moderkakan hade fortsatt växa och jag hade fortfarande alla gravsymtom... otroligt frustrerande :(

• MammaMu00
    crazy_happ1ne55 skrev 2016-11-27 04:42:16 följande:

Då kom man precis hem från gynakuten och fått konstaterat att hjärtat slutat slå v 9 :( Känns bara så tomt nu och är helt krossad.

Jag beklagar <3 du är inte ensam, vet precis hur du känner... skulle vara skönt med en egen tråd för oss som fått missfall. Just nu vet jag inte hur jag ska våga bli gravid igen..hur länge vågar man vänta osv..
Svar på tråden BF juni 2017