BF juni 2017
Hej alla!
Va kul med en sån här tråd! Fick nyligen en positivt gravtest och blir bf i början av juni! :)
Vi är från göteborg och det blir vårt första barn spännande tid vi har framför oss!
Hej alla!
Va kul med en sån här tråd! Fick nyligen en positivt gravtest och blir bf i början av juni! :)
Vi är från göteborg och det blir vårt första barn spännande tid vi har framför oss!
Åh va roligt!!! Grattis!! Spännande! Ja jag kollade upp idag. Men de var stängt idag av utbildningsskäl, så tänkte ringa på måndag och boka upp inskrivning. Om du inte är skriven kan du nog skriva in dig lite var stans. Men testa i den del du bor i, om det är innerstaden finns det en hel del att välja på :) kanske borde starta en Fb grupp framöver! .
Hej, bor också från Göteborg och det blir första barnet. Har du kollat upp mvc? Ganska nyinflyttad hit så jag är inte skriven någonstans ännu.
Grattis!
Grattis va roligt!!!
Hejsan! Jag plussade på bim-4 och är idag på bim-2 och har aldrig varit såhär nervös tidigare. Styrkan i testen ökar och ska ta ett nytt digitalt på måndag för att se om det ökat till 2-3 men jag är otroligt rädd över missfall och känner mig inte speciellt gravid mer än att det kurrar, spänner och drar i magen. En attack av illamående en så länge och det var för två dagar sen.
Jag är 28 och det blir förhoppningsvis första barnet. BF 5 juni 2017.
Grattis! Va roligt för er!! :)
Har precis lagt till en ny Tråd för alla med bf maj-juni i Göteborg :) så hoppa gärna in där också! :))
Hej!
Åh va kul med en ny tråd! :)
Jag fick äntligen ett plus idag!! Helt fantastiskt.
Detta är vårt första barn. Efter missfallet i juni i år så kändes det hopplöst att bli gravid igen... de flesta vet nog hur jag menar med den känslan ? När man haft den längtan efter barn som jag har har så kändes det så långt bort.
Men för 2 veckor sedan började det små symtomer och idag kunde jag äntligen få testa mig. Ett underbart plus!
Så om detta går vägen denna gången skall vårt mirakel komma i början av juni ????
Kram på er alla
Ps. Bor i Göteborg :)
www.familjeliv.se/forum/thread/76997733-bf-maj-juni-2017-goteborg
Glömde såklart länka... men här e den :)
Hej!
Åh va kul med en ny tråd! :)
Jag fick äntligen ett plus idag!! Helt fantastiskt.
Detta är vårt första barn. Efter missfallet i juni i år så kändes det hopplöst att bli gravid igen... de flesta vet nog hur jag menar med den känslan ? När man haft den längtan efter barn som jag har har så kändes det så långt bort.
Men för 2 veckor sedan började det små symtomer och idag kunde jag äntligen få testa mig. Ett underbart plus!
Så om detta går vägen denna gången skall vårt mirakel komma i början av juni ????
Kram på er alla
Ps. Bor i Göteborg :)
startade precis en grupp för oss med bf maj juni i Göteborg :) följ gärna med där också om Du vill! :)
Hej!
Jag bor också i Gbg, 30 år, fick med mf förra månaden. Lite samma förutsättningar, hoppas vi kan följas åt och att de går bra för oss. Har du kollat upp viket mvc du ska gå till? Kram!
Va roligt med så många plus! Om det är några nya här som är från Göteborg får ni gärna hoppa in i denna grupp också
Ja e på!! :)
Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????
Stor kram!! Lycka till igen <3
Jag hoppar ur tråden då jag blöder mer och mer, så det blev missfall denna gången också...
Försök 17 nästa gång.
Lycka till ni andra och hoppas era små bönor stannar!!
Jajemen, det finns! Inte jag som har startat den men maila henne som är adm. Häng på!! :)
- Det finns nu en grupp för bf juni 2017 :)
BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.
MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER
Någon som vet en hemlig facebook grupp bf juni? :)
Jag gör det... varenda natt sover jag dåligt och vaknar sedan tidigt :(
Någon mer än jag sover dålig på nätterna och vaknar tidigt?? (Som inte har barn som väcker en)
Har skickat ett meddelande till dig här på familjeliv :) kika där så ska ja hjälpa dig!
Kan du bjuda in mig till gruppen? :)
Jag har skapat en hemlig grupp på Facebook för oss i Göteborgsområdet med bf under 2017. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com Om fler vill hänga på. Så ser vi hur många vi blir
Finns en Fb grupp för bf hela året 2017 Göteborg och en för bf juni hela Sverige. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com så kan jag bjuda in dig :) .
Äntligen får man hoppas in i en bf grupp.. plussade för en vecka sedan på bim -4 med bf 16 juni.. fick ett missfall i v.9 i somras så hoppas verkligen denna lilla krabat vill stanna kvar.. finns det någon Facebook grupp...
Finns en grupp för hela Sverige bf juni samt en för bf hela 2017 Göteborg. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com om du vill hänga på :)
Hej!! Får jag va med?
Plussa precis!! Hade bim i fredags men började blöda lite i söndags, så trodde mensen kom. Men den försvann lika fort! Så testa idag!! Och ett p
Finns det någon fb grupp? :) jag har en tendens att glömma bort familjeliv ibland!
Finns en grupp för hela Sverige bf juni samt en för bf hela 2017 Göteborg. Maila mig på bf2017gbg@outlook.com om du vill hänga på :)
Hej!
Hoppar in här då jag plussade igår dag 26 av 30/31 ändå blev det så skarpt, äntligen!
Har haft alldels på tok för många mf innan första via magen kom & efter han har det blivit ytterligare 6 mf.
NU hoppas vi att det har fäst ordentligt & stannar.
Är gärna med i fb-grupp.....