BF juni 2017
Hej!
Är 30 år och försöker med vårt första barn.
Äl 10 september
Bim imorgon fredag
Vaknade av hunden nu 4:30, testade mig och titta, är jag gravid?
Hej!
Är 30 år och försöker med vårt första barn.
Äl 10 september
Bim imorgon fredag
Vaknade av hunden nu 4:30, testade mig och titta, är jag gravid?
Hej!
Jag hoppar in här om jag får? :) jag plussade imorse, väldigt svagt så ska testa igen om några dagar igen bara för att bli säker. Jag har dock ingen aning om när BIM är/var! Jag fick ett missfall för sju veckor sen och fick aldrig tillbaka mensen. Testade negativt för två veckor sen och i fredags men i morse kom där ett svagt streck! :D Så ska testa igen om några dagar och sen får vi se när BF blir ;)
Grattis till alla plus!
Hej alla!
Va kul med en sån här tråd! Fick nyligen en positivt gravtest och blir bf i början av juni! :)
Vi är från göteborg och det blir vårt första barn spännande tid vi har framför oss!
Fick ett tidigt missfall förra månaden, så jag känner mig orolig så fort de molar i magen. :(
Känner ni också att "tjejmagen" kurrar och känns lite?
Jag får ganska ordentliga hugg och "molningar" i omgångar, går in i vecka 5 imorgon. Livmodern drar ju igång och växer direkt så det är inte konstigt men förstår att du blir orolig med missfall bakom dig!
Hej!
Åh va kul med en ny tråd! :)
Jag fick äntligen ett plus idag!! Helt fantastiskt.
Detta är vårt första barn. Efter missfallet i juni i år så kändes det hopplöst att bli gravid igen... de flesta vet nog hur jag menar med den känslan ? När man haft den längtan efter barn som jag har har så kändes det så långt bort.
Men för 2 veckor sedan började det små symtomer och idag kunde jag äntligen få testa mig. Ett underbart plus!
Så om detta går vägen denna gången skall vårt mirakel komma i början av juni ????
Kram på er alla
Ps. Bor i Göteborg :)
Nu kom det blod när jag torkade mig...ska historien upprepa sig tro..jobbigt det här.
Har fram tills nu, v 6, ätit med god aptit och hela tiden. Nu slog illamåendet till... Går inte att äta mat, lite fil och frukt funkar. Men fisk och nötfärs får jag inte i mig, helt sjukt! Vad gör man?