• LaPil

BF juni 2017

Blivande (förhoppningsvis) tvåbarnsmamma här. Plussade idag lite oväntat men så efterlängtat då vi försökt sedan maj 2015. Med oss i bagaget har vi en son född 2013 och 2 missfall sedan maj 2015 så vi är glada men försiktigt optimistiska. Planen var egentligen att ta en paus och fokusera på annat ett tag och sedan söka hjälp vid årsskiftet. Jag började nyligen med Natural Cycles för att undvika en graviditet men eftersom jag inte har så mycket data inlagd där så uppskattade den mina fertila dagar felaktigt och dessutom hade jag ägglossning väldigt mycket tidigare än beräknat. Helt sanslöst att den enda månaden vi inte planerade så blev det. Hahaha. Enligt Natural cycles är jag i v 3+6 och beräknat BF 6/6-17

Instagram @syskonresan
  • LaPil

Är det någon som är intresserad av en hemlig grupp på Facebook där vi kan vara oss själva och skippa alias? Dit kan ingen komma via Google heller ????

Instagram @syskonresan
  • LaPil

BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER Glad 

Er inbjudan kommer förmodligen att skickas via Facebook så tänk på att kika i skräpposten om ni inte hittar det.

Instagram @syskonresan
  • LaPil

Såg att någon letade efter mig :)

HEMLIG BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ [email protected] SÅ BJUDER JAG IN ER Glad 

Kanske kan TS lägga till detta i beskrivningen så alla kan se det? Hjärta

Instagram @syskonresan
  • LaPil

Hej,

Till alla som vill gå med i en hemliga gruppen på Facebook. Jag hjälper er så snart jag har möjlighet. Ibland dröjer det några dagar innan jag har tid så jag uppskattar ert tålamod. Alla får svar i tur och ordning. ?

Mailadressen är syskonresan@outlook.com

Instagram @syskonresan
Svar på tråden BF juni 2017