38+ och försöker bli gravid.
RUL idag och allt såg bra ut! Så lycklig och tacksam!!
Flyttad från 13/12 till 9/12.
RUL idag och allt såg bra ut! Så lycklig och tacksam!!
Flyttad från 13/12 till 9/12.
Tack, det hoppas jag också :)
Detta bälte har jag. Der passade bra. Såg det finns på graviditetskollen.se Märket är Carriwell.
Oj vad tiden gått fort, tycker inte alls det var längesedan jag läste att du var i vecka 12 :) Hoppas du kan slappna av nu och bara njuta av graviditeten
Men det var härligt att läsa! Instämmer med att hoppas att du njuter nu! Snart halvvägs!
Jätte söt, vet ni eller vill veta om det är en flicka eller pojke?
Ja alla krämpor är ju såklart värt det! Men hoppas du kan hitta bättre sovställning, vila är ju det man verkligen behöver mysigt med UL igen. Jag kommer ju med få tillväxt-UL, men vet inte vilken vecka det blir. Får nog veta mer på nästa möte hos BM, men det är ju först runt v 25.
Jag mår mycket bättre, slutat med tabletterna för illamående, känner mig även piggare. Har ingen foglossning än, men den kommer väl nån gång, haft det med båda innan. Med första fick jag nog runt v 23-25 och med andra redan från v 13. Så det är skönt den hållt sig borta. Har en del sammandragningar, men mycket mindre än jag hade med andra med faktiskt. Denna graviditet påminner mer om min första vilket är skönt, för jag mådde riktigt bra då. Men med andra hade jag ju en liten hemma som tog mycket tid och jobb, nu har jag mycket mer chans till vila med stora barn varannan vecka, så kanske är därför jag mår bättre. Men känner inte att det är jobbigare vara gravid som 40 år gammal iaf.
Äl+10 i dag. Sitter på sommarstället och sippar på en kopp koffeinfritt kaffe. Åker hem en sväng efter lunch och ska testa. Känner mig absolut inte gravid så räknar inte med ett plus heller. Sen visst är det kanske på gränsen för tidigt att det syns något på stickan men OM jag är gravid borde ett svagt streck synas iaf.
Nä. Helt blankt test. Kunde inte ens se en svag skugga.
Ny äl runt 1 aug.
Blä vad trist
Låter väl vettigt! Jag hade inte klarat hålla mig när jag väl sett plus...alldeles för otålig att följa utvecklingen.
Testade nu nyss och nu har det stegrats iallafall!
Härligt Zora!!
Tror kanske jag har plussat igen. Tog med ett test ut till sommarstället och jag kan se ett svagt streck!
Supersvagt men svagt svagt rosa. Kan inte fota nu för det är folk i närheten. Ska testa i morgon igen och lägger upp då om strecket är kvar :) åhhh jag hoppas!!! Ska åka hem i morgon och isf börja med Lutinus jag köpte av dig Nykär 15