smurfen 11 skrev 2017-12-03 19:15:18 följande:
Jo ha det i åtanke, allt som hjälper vill man ju göra.
Själv dricker jag en och en halv kopp på morgonen, ibland en till på dagen.
Håll ut med giftpinnarna...det går, bara motivationen finns där.
Jag har inte fått mitt utskrivet av nån här, Milou hade ju sån tur att hennes läkare är hjälpsam. Vi ska göra äggdonation nästa år, så fick det av läkaren utomlands, då är det ett måste i stort sett att äta det.
smurfen 11 skrev 2017-12-03 19:20:29 följande:
Jag är också som dig, aldrig sjuk i stort sett, möjligen en gång per år, men snabbt överstökat. För en gångs skull önskade jag att jag inte var så duktig på å mota bort alla baskilusker...
Vad jag vet så har jag inga immunologiska sjukdomar, alleergier. Men det räcker tydligen för att döda alla embryon:( Endo har jag en släng av också, kan ha jättehemska smärtor vid mens.
Men hör med din läkare om du kan få Prednisolon! Kan inte få mer än nej.
Har fått prednisolon utskriven av min gamla läkare, han är så lätt att ha att göra med :)
Milou3 skrev 2017-12-03 19:25:03 följande:
Jag fick ju prednisolon av en tjej här, som hon i sin tur hade köpt i Grekland! Men den räcker inte hela vägen tror jag. Det är iaf 2 askar på 5 mg. 60 tabletter totalt, som jag kan skicka till dig om du vill! Man ska ju helst ta ända fram till V.12.
Tack för erbjudandet Milou, men jag fick utskrivet det av min gamla läkare idag :)
mammsen79 skrev 2017-12-03 20:40:39 följande:
Jag använt cleaurblue med dubbla indikationer mäter östrogen och Lh hormon så är ganska säker på att jag ingen ägglossning har.
Kollade tillbaks på mina anteckningar och jag fick inte positivt en månad när jag använde både CB dubbel hormonindikator och billiga testers test. De billiga stickorna visade alltså positivt men ej den dubbla hormonindikatorn. Vet dock att jag hade ÄL om jag ska se vad tempen sa den månaden. Kollar du tempen också, eller bara stickor?
Anonym (Sanna) skrev 2017-12-03 21:52:39 följande:
Så bra! Håller tummarna det blir en rolig julklapp.
Själv är jag äl+8. Äl blev inte på utsatt dag utan tre dagar senare. Vi hade ingen bra timing där så jag får försöka förlita mig på att simmarna som var där gjorde susen men tror det krävs närmare äl för oss. Bim på fredag. Blir ju spännande leta symtom under veckan.
Håller tummarna för att simmarna var seglivade :) Min temp är fortsatt hög och är på ÄL+4 idag så jag har ett tag kvar innan jag kan börja testa....
Anonym (stress) skrev 2017-12-03 22:39:24 följande:
han har ingen susning när jag har ÄL ;) aldrig sagt nåt. Han blir stressad över hela situationen ändå :( vilket gör att det är extra svårt att bli gravid :(
Ja, då är det inte lätt :( Min blev väldigt stressad av att veta när ÄL var och sen någon månad efter att jag slutade säga ngt men nu funkar det bra. Mest jag som tycker det är trist med varannan dag, men bättre det än inget alls. Önskar jag skulle kunna komma på ngt som kan få din man att släppa stressen men vet tyvärr inget mer, men kommer jag på ngt hojtar jag till
DragonWoman skrev 2017-12-04 11:10:28 följande:
Ägglossningstest positivt idag. Molar som faaaan denna gången... Körde en ny häxbrygd rr från cd 2 till cd 7 då jag tog borago till cd 10. Läste i denna tråden tror jag iaf om Q10 så använde det från cd 1 till 10. Tar det sig inte denna gången blir det liten paus från rr, borago och Q10. Vill se om kroppen sköter sig utan det med...
Bim nu 18 december...
Spännande :) Hoppas att häxbrygden gjorde susen. Jag har BIM den 14 dec så vi ligger ganska lika :)
Började med progesteron vaggisarna idag men har beställt progesterall så jag slipper kladdet....