38+ och försöker bli gravid.
Jag vet inte vad jag ska tro.... Blödde ju lite i förrgår, men igår inget och idag inget än sålänge. Fortfarande ömma bröstvårtor och mår illa...kan ju faktiskt finnas hopp trots allt att den lille stannar.
Jag vet inte vad jag ska tro.... Blödde ju lite i förrgår, men igår inget och idag inget än sålänge. Fortfarande ömma bröstvårtor och mår illa...kan ju faktiskt finnas hopp trots allt att den lille stannar.
Hej alla!
Efter två års försök och två missfall så blev jag ju äntligen gravid nu i oktober...har ju skrivit här innan så vissa känner väl igen mig!
Var på ultraljud idag och där såg vi inte bara ett hjärta....utan två!! Dessutom troligtvis enäggstvillingar! Så chockad och glad och orolig, allt på en gång!
Jag håller tummarna att ni alla lyckas bli gravida snart, för vips så händer det, fastän makan känner för att ge upp! Vi skulle ju precis söka hjälp privat!! Man vet aldrig vad livet erbjuder, det är en sak som är säkert!
Stor grattis och vad kul med tvillingar
Får man lov att fråga om du gjort något särskilt närmaste månaden, eller blev du gravid utan hjälpmedel?
Stort grattis igen, så kul att när någon plussar, det inger hopp åt oss andra som kämpar på
Tack för alla grattis och jag önskar verkligen att ni alla blir gravida snart!! Håller tummar och tår!!
När det känns jobbigt så tänk på att det kan vända så fort!!
Vet inte om ni kommer ihåg mig. Blev ju gravid i september med enäggstvillingar.
Vet egentligen inte varför jag skriver här, men känns väl bra på nåt sätt och jag följer ju tråden litegrann även om jag inte är aktiv.
Vi förlorade våran ena tvilling i onsdags natt/torsdags och sorgen är obeskrivlig. Han som är kvar verkar fixa det, men det finns inga garantier.
Snälla håll era tummar för honom!!
Gick bra på ultraljudet idag. Olle lever och mår jättebra! Varenda del i hans kropp är perfekt!!
Ultraljud varje vecka tills han föds nu och ingen kan svara på hur allt kommer sluta, men förhoppningsvis bra och vi får ta vecka för vecka!
Tittar in här och vad kul att vissa av er är gravida! Har inte läst så länge tillbaka, men ser att några namn jag känner igen väntar smått. Härligt!!
Jag var ju med i tråden i höstas. Var ju en lång resa för mig att bli gravid, och även en orolig och jobbig graviditet där en av mina tvillingar dog i vecka 18 efter en operation. MEN om 19 dagar kommer den överlevande tvillingen se dagens ljus! Helt underbart! Vågar knappt tro det! 19 juni blir det igångsättning och då får jag se min lilla kämpe och även min lilla ängel...
Håller tummarna för er som kämpar!!
Jag är inte säker det blir en till för oss. Hoppas ju såklart vi kommer lyckas men blir jag gravid igen är det en bonus. Vi har ju försökt ett år, segt!