38+ och försöker bli gravid.
Urk vad det är svårt stt inte hoppas.
Urk vad det är svårt stt inte hoppas.
Välkommen!! :)Ser jättebra ut! Inte testat än?Låter jättejobbigt! :( Jag hoppas att du är riktigt nära ägglossningen nu. Min ägglossning var sen den här månaden, CD 17, brukar ju annars vara CD13-14, så man vet aldrig! Håller tummarna! <3Tack! :) Nu testar jag varje dag och oroar mig att stegringen inte är tillräcklig ändå. Usch, man har alltid någonting att oroa sig för. Bara 16 dagar sedan ägglossningen dock, så jag borde nog lugna mig lite.
Det brukar ta runt 2-3 dgr efter att tempen blir trifasisk innan man får plus och din ser ju ut att bli det igår så imorgon hade jag testat igen men då med morgonurin. Hoppas din temp är hög idag också, spännande detta :)
Trist med negativt, men det är väldigt tidigt fortfarande så ge inte upp, än finns det hopp :)
Hur långt efter äl är du och hur nära bim är du?
Tempen störtdök idag så jag antar att mensen är på g.
Oj! Nu har nu babblat så mycket så jag kan inte gå tillbaka långt nog.
Jag är iallafall inne på cykel 6 med försök med en privat donator. Har provat 3 cykler med pergotime. Nu kör jag läkemedelsfritt men med lite olika tillskott.
Välkomna hit alla nya.
Hej allihop.
Fick ta lite paus. Är nu tillbaka på banan, men kör utan läkemedel den här gången. Använder dock vitaminer och tillskott.
Trodde ÄL var på g men nu verkar det ha stannat av. Jag brukar ha ÄL runt cd 18-20 så den borde inte vara än.
Too tiki. Har tänkt på dig. Fy fasen så orättvist. Kram på er.
Nykär15 och Rosenlarv: GRATTIS! Så himla roligt!