Tvilling73 skrev 2016-10-28 08:05:18 följande:
Tog ett test imorse och inte ett streck i sikte.
Jag har försökt testa med ÄL stickor men de ger inte heller utslag.
Jag har iof inga stora förväntningar med tanke på min ålder. Men skulle varit kul att ge pappan den bästa Farsdags presenten ever!!
Du kanske bara inte är i närheten av ÄL och därför inte får utslag? Jag testade en hel månad fm och em för att se mitt mönster och hitta bästa tid för mig att testa. Med billiga stickor ska man inte testa på morgonurin, då ska man vart uppe en stund då LH utsöndras när man är vaken eller nåt. De digitala har jag förstått mäter två olika saker som gör att den hittar ändå och man kan ta på morgonen.
Så kan vara värt göra en självstudie över sin cykel för att ha koll, även innan mens har jag starka test, det är vanligt. Och kan ju vara så att du inte ägglossar som du ska, kanske behöver spola äggledarna eller få en skjuts med ex Letrozole för att ägglossa.
Jag ska på utredning på tisdag, ska bli kul ta alla prover och se om man kan få nån hjälp, jag har ju blivit gravid två gånger i år men förlorat bägge...sista i v 13. Så nåt händer ju, kanske behöver blodtunnande eller nåt.