38+ och försöker bli gravid.
Wa76: du får verkligen kämpa på! Problem med magen är inte roligt. Bra de kollar upp bebisen extra. Nu är det inte så länge kvar.
Wa76: du får verkligen kämpa på! Problem med magen är inte roligt. Bra de kollar upp bebisen extra. Nu är det inte så länge kvar.
Hemflyttad: hoppas inte mensen kommer igång utan att det bara är lite blodflytningar. Jag hade så i några dagar sista graviditeten. Håller tummarna!
Grattis Monchichi till era nytillskott i familjen! <3
Bluebird: hoppas du slipper smärtan nu. Tur de kollade upp dig extra och fått bort resterna. Kram.
Några rader från mig. Nu är mensen så gott som över och jag försöker ladda till helgen inför ny omgång. Tror äl är nästa vecka onsdag.
Tror RR kan stabilisera det längre också, alltså att äl kommer på cd14. För mig har en del cyklar varit cd15-16 och vissa cd12-14 med RR.
Sexa på som planerat, kanske du får utslag imorgon.
Jag är på cd7 idag. Funderar på tsh och hur lönt det är att försöka om det ändå inte ens tar sig eller om det gör det ökar missfallsrisken. Har inte fått tid hos privata gyn eller läkaren ännu.
Snygga naglar Milou! Tror imorgonkväll eller lördag men jag är ingen expert på test då jag själv aldrig får stegring.
Jag har ju tagit tsh i sommar, ligger på 3.2.
Gyn har jag kontaktat för att kolla upp äggledarna så inget hindrar där. Ska ringa dem igen imorgon.
Läkartid till HC kommer jag få men sköterskan sa de har ont om tider just nu. Tänkte ta upp tsh på nytt med dr, ifall jag ska börja med levaxin.
Tills dess så kör vi väl på även om jag är lite rädd att det är tsh som spökar, när det aldrig tar sig. Det är väl bättre under 2.5 om man vill bli gravid. :-/
Håller tummarna EnLitenTrea.
Tack för länken Dragonwoman.
Härliga fredagsnyheter EnLitenTrea!