-
Jag tror man ska börja försöka då!mammsen79 skrev 2016-10-15 20:10:24 följande:Okej , för den jag har är med blinkade gubbe o då ska man vara fertil vad jag förstår, ska man försöka då? Eller ska man försöka på fast gubbe tro?
-
-
Då är man inne i denna länga väntan. Får inte alls nån känsla att det tagit sig, men man får väl se.
Hade velat få till det fler gånger, men mannen har svårt att ha sex för ofta, så det går inte
Hade sex onsdag kväll, glad gubbe på ältest på lördagen..hade sex lördag kväll och söndag morgon. Skulle haft söndag kväll också, men det gick inte. Så jag hoppas på att försök 17 nu tar sig och stannar!! -
Jag tror man kan ha glad gubbe flera dagar i rad, men jag testar inte mer efter jag fått första. Det är ju från första som ägget släpper efter 24-48 timmar.mammsen79 skrev 2016-10-18 09:25:03 följande:Har man glad gubbe flera dagar? Jag har haft glad gubbe tre dagar nu! Men det står på testet att det ska vara de två mest fertila dagarna, förstår inte alls detta är ny på det hör med ägglossningsstickor. Någon som vet?
När jag blev gravid i mars hade jag glad gubbe på en lördag också, och då hade vi bara sex lördag och söndag och det tog sig ju,så jag hoppas verkligen det tar sig denna gången också.
Det är inte kul mer att ha sex bara för att man måste, blir oftast bara tjafs och vi gör det bara för att vi ska. -
Ja, man får vara nöjd. Kan ju alltid hoppas!!Anonym (Jessica) skrev 2016-10-18 22:31:00 följande:Men om du fick glad gubbe på lördagen och hade sex lördag kväll och söndag morgon, så är det väl verkligen inte illa pinkat? Det hade jag varit nöjd med! Min man har också svårt att ha sex för ofta. Har nu räknat ut att nästa ägglossning kommer troligen inträffa under en riktigt dålig vecka, han jobbar kväll under den veckan. Så räknar inte med att det blir något.
-
Japp, blev gravid i mars, men fick missfall i vecka 9, så det var ju för tidigt för att veta. Däremot innan missfallet skedde så drömde jag att jag fick missfall och det var en liten pojk. Kanske var det en pojk det skulle blivit? Har ju två killar sen innan, så tror säkert att nästa också blir det!mammsen79 skrev 2016-10-19 22:26:52 följande:Så du blev gravid? Vet du var det var för kön?
-
Nu håller vi tummarna för oss!mammsen79 skrev 2016-10-20 06:20:53 följande:Jag beklagar, hade själv missfall i Januari i v 14 o då visste vi att det var en pojke det var fruktansvärt jobbigt då jag låg inlagd på sjukhus 3dagar. Men hoppas nu jag är gravid då vi fick till det på två dagar o jag testar inte mera nu känns o övrigt utan får vänta o se nu om det blir något ska ha min mens dem 1/11 när ska du ha? Kram
Jag ska ha min mens nästa helg, men har ingen känsla alls att det tagit sig och har inte alls den där känslan denna gång att jag vill känna efter med symptom... Men det handlar väl mer om att jag kanske för tillfället gett upp lite. Har dessutom tjafsat med killen en del de senaste dagarna så är bara lite less just nu. -
Grattis till plus!! Vad roligt!!! Vilket försök?
Tog ett test i förrgår på bim-5 el 6....va ett spökstreck när jag kollade senare på det...tog ett nu och nu kom ett svagt streck inom tiden....väldigt svagt, men det finns där och det syns utan att vinkla det. Är på bim -3 el 4...
Vad tror ni? Har ju fått spökstreck på testlagrets innan, men detta är ju en annan variant.. Åh, nu fick jag lite hopp.
-
30 min efter tiden...väldigt mkt starkare...men vi får väl se...
-
Grattis!!! Härligt!!mammsen79 skrev 2016-10-26 07:23:18 följande:
Har precis gjort digitalt graviditetstest ska ha bim Tisdag! Och jag är gravid 1-2 stod det är så lycklig att jag skakkar i hela kroppen.