38+ och försöker bli gravid.
Äl på gång. Det moler på ikväll. Jag har inte tagit något äl test idag. Jag tror ägget släpper i natt så det skulle ändå inte visa något.
Äl på gång. Det moler på ikväll. Jag har inte tagit något äl test idag. Jag tror ägget släpper i natt så det skulle ändå inte visa något.
Detta måste ju vara spök!!?
Är på äl+6 bara. Kom upp inom 30 sekunder och nu efter 5 minuter är strecket kvar!
Syns inget på den, testar en till bild :) jag ser ganska tydligt.
Jag ser, men däremot känns det helt omöjligt att få plus på ÄL+6, ägget har kanske inte ens fäst ännu? Du ska ju inte testa såhär tidigt, sätter ju bara en massa tankar i huvudet!
Jag ser strecket, så tydligt brukar det inte synas på testlagrets tester om det inte är något. Men verkar konstigt när det är så tidigt. Håller tummarna!!
Lite uppdatering från mig. Är på CD 8 idag har sen CD 5 haft fruktansvärd molvärk mkt värre än den värsta mensvärk så jag vet inte vad som händer. Äter ju munkpeppar denna månad och jag antar att det är den som spökar. Känns lika illa som min ÄL när jag åt pergo en månad fast har hållit på i 3 dgr nu och samtidigt ihop med det har jag en jäkla värk i kroppen också.
Har samma jämna temp som när jag åt rosenrot vilket känns bra men dock ingen pigghet, är snarare skittrött. Tror att antingen håller kroppen på att göra en rejäl omställning hormonellt, eller så är munkpeppar för starkt för mig.
Har kollat med monitorn i 2 dgr men än så länge är fertiliteten på låg, trots att jag känt att jag haft världens jäkla ÄL i 3 dgr....
Tror inte det kommer bli ngt denna månad heller för jag har dessutom använt Voltaren gel i tror om att jag skulle kunna ta det, men såg nu att man inte ska använda det heller om man vill bli gravid. Jag har ofta värk i mina leder och åt mkt voltaren och ipren tidigare och tror det kan ha varit boven varför jag inte blev gravid förut, men trodde gelen var harmlös men så var det tydligen inte... Blir så satans irriterad på mig själv som inte kollade upp det innan jag kletade på mig skiten men smittsamt när jag haft så ont i ena axeln och ryggen och inte paracetamol hjälper vet jag heller inte vad jag ska göra.
Ja detta var en gnällinlägg från mig. Ber så hemskt mkt om ursäkt för det, men jag mår skitdåligt rent psykiskt och fysiskt och när jag sen insåg att gelen kanske ställer till det för oss denna månad blev det bara för mkt Kram till er alla
Jag vet att det var galet och alldeles urdumt att testa så tidigt men mtp illamåendet och någon slags rastlöshet blandat med nyfikenhet så blev det så bara.
Men tror det var ett tydligt rosafärgat spök eller fel på testet tyvärr.
Var bara tvungen att testa igen nyss för att dubbelkolla men negativt. Så väntar tills måndag nu innan jag gör fler test. Kommer åka till landet över helgen med släkten så har ingen möjlighet att testa ändå. Med min satans otur så var väl detta väntat.
Hur länge har ni alla försökt? Läst massor o.ännu massor och man blir ibland rädd...missfall...sterilitet m.m. jag blir lite koko i huvudet...1:a försöket här o negativt än...mens på fredag så får se
Definitivt ägglossning igårkväll. Det ritktigt värkte på i flera timmar. Vi prickade in den, så få se då hur det går.